Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. március 5., csütörtök

Felült

Tegnap betértem a konduktív részlegre,a korai fejlesztő szakemberhez.Jövetelem oka most saját fiam volt.Nekem nyilván a legügyesebb,legszebb,legokosabb,de ez ugye azért kevéssé objektív megítélés.
9 hónapos múlt,és azért nem jeleskedik a mozgásfejlődés terén.A kúszása picit asszimetrikus,mászni maximum pár lépést mászik,és kicsúsznak a lábai.Ülni meg épp csak próbálkozik,kiül egy picit.Azt tehát elismerem én is,hogy nem viszi túlzásba,de véleményem szerint nincs semmi kül. oka ennek,mert amit lehet megnézegettem rajta.
Gondoltam megvitatom egy objektívebb szakival.Neki mi erről a véleménye?(Főként azért,mert túl sok információt jelent a net,ami jó,de néha aggodalomra ad okot.Annak ellenére is így érzem,hogy szakmabeli vagyok,és van már 3 gyerekem.Az ember aggódik,és bármit tudhat erről a dologról,mégis megrémül,ha az övé kicsit másként,kicsit lassabban teszi.Pont azért,mert itt anya főként,és nem szaki.Megjegyzem az első két gyermek sem volt sokkal gyorsabb ezen a téren.)
Kaptunk egy időpontot,mert ezt azért látni kell. Sajna nem volt jó.Hívni fog a kolléga,hogy mikor mehetünk.
No,ma épp mozgást fejlesztettem bent,óra végén csengett a telefon.
Apa volt az,hogy Szabi felült.
Tessék,csak rá kell ijeszteni!
Alakul tehát a mászás,és fel is ül,hosszas monológokat mond gagyogva,bár a kajára még nem mondja,hogy hamma.. :)Ez is aggaszt picit...:)
Összességében tehát,elég objektív a véleményem... anyaként is..

2 megjegyzés:

  1. Ügyes!
    Amióta megvan az időpontunk a konduktorhoz, Dorka is remekel :)

    VálaszTörlés
  2. Én még mindig úgy látom,hogy a mi gyerekeink elég egyforma temperamentummal rendelkeznek,és hasonlóan fejlődnek.lásd,szinte egyszerre ültek fel.
    Csilla

    VálaszTörlés