Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. december 20., vasárnap

Szánkózás,beszerzés,táncbemutató,betegség..

Nagyjából ezek voltak a mai napunk napirendi pontjai.
Délelőtt apa nagyüzemben kezdte el lapátolni a havat.Gyakorlatilag lehetetlen volt közlekedni a kertünkben.Én gyorsan felöltöztettem a gyerekeket,és kimentünk szánkózni.Felültettem őket egymás mögé,és húztam a csipetcsapatot. Szabi ült középen,és nem tetszett neki a dolog.Folyamatosan ordított.Mentünk egy nagy kört a házak körül.Végül Szabit a kezemben vittem,a madzag a derekamon volt,és így húztam a nagyokat.
Kora délután elmentünk beszerezni.Addig a bátyám vigyázott a népre.Beszámolója alapján Szabi igen ragaszkodott hozzá,feküdt rajta,és nem akart leszállni róla.Amikor felkelt,kéredzkedett az ölébe,ráfeküdt,és ott pihent.Gyanús jel..A nagyok viszont hátratett kézzel ültek a kanapén,amikor megjöttünk.Hiába, a militarista szemléletű nevelés.. :)
Hat órára mentünk Petra táncműsorára.Állati nagy hóban kellett átkelnünk a szomszéd település sportcsarnokáig.A kocsi hőmérője -17°mutatott a két város közti puszta útszakaszon.Lépésben lehetett haladni,sehol nem takarították el a havat.
Odaértünk.
Country-t táncoltak a gyerekek.Édesek voltak,bár nem volt minden pillanat összerendezett.Petráék pl. nem tudtak összekapaszkodni,amikor kellett volna.A kis lábát viszont nagyon gyorsan kapkodta,szóval van érzéke hozzá.Az RSG nekem jobban tetszett,arra járt az oviban.Nagyon késői időpontban van a sulisoknak,így váltottunk társastáncra.
Szabi nehezen viselte a műsort a második órában,így haza indultunk.Petra maradni akart,és a másik Petra szülei azt mondták haza is hozzák.Amikor kint evickéltünk a hóban,már bántam,hogy megengedtem neki,hogy maradjon.Még úgy is féltem őket,ha velem utaznak egy kocsiban ilyen időben,nem úgy,ha még csak nem is vagyok ott.Sértetlenül megérkezett,és tele volt élménnyel.
Ezidő alatt Szabi itthon köhögni kezdett,jó kis kruppos köhögéssel.Addig köhögött,míg végül sugárban nem hányt egyet.Nagyon rossz volt neki,mert mióta ilyen nagy,még nem is hányt.Láttam,hogy meg van ijedve.
Szerencsére vidáman lubickolt Atival. Könnyen el is aludt.Reméljük az éjszaka is jól telik majd!

(A táncos képek vackok lettek megint..Valamit nagyon elállítunk.Ezen még elmegy a minőség.Kép jobb széle érdekes.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése