Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. december 4., péntek

Mikulás ma

Reggel nagy készülődés volt nálunk.Atesznak díszmagyart is vittünk az oviba.Egy éve,hogy megvettük az első kis egyenruhákat a gyerekeknek,épp Mikuláskor.Valahogy olyan érzés,mintha tegnap lett volna.
Ma reggel tehát jó sok motyóval indultunk.Rágcsálnivalók,itókák,díszmagyar a zacsiban,Petrának torta.Bizony torta,mert a suliban ma ünnepelték a szülinapját.A bölcsibe is ma jött a Mikulás.Furdalt is emiatt a lelki,mert nem tudtam bemenni.
Minden kis porontyomnak jó napja volt tehát,bár Szabi eléggé megrettent a nagyszakálútól.A gondozónéni elmondása szerint sírt,bújt hozzá,és a kanapéról sem engedte felállni.A csomagot is csak nagy nehezen vette át.
Petrus kapott jó pár ajándékot,megették a tortáját is.(Egyke,közismertke,leányka mondta csak egyedül,hogy ő nem kér Petra tortájából,mert allergiás..Holott eddig minden gyerekéből evett..Hát mit mondjak..)Jött a suliba is a Mikulás,volt színdarab is a tornateremben.Egész nap ott jártak a fejemben,hogy milyen jó napjuk is van.Atesz ragyogott,ahogy elmesélte a napját.Jött a mikulás ,amíg ők is előadást néztek a tornateremben,és betette az ajándékot a kitett csizmájukba.Legót kapott,meg csokikat.A legnagyobb csokit odaadta Szabinak.Annyira édes volt!
Ma talán front is volt,vagy talán tényleg túlterhelt vagyok,de ismét olyan szentimentális lettem.Szabiért mentem először,és szokás szerint meglestem az ablakból.Kis totyogóm édesen elvolt.Egy kisfiú kezecskéjét fogta épp meg,és hívta magával.Egyidősek épp,és annyira édesek voltak!Fogták egymás kezét,és úgy sétáltak az ajtóhoz,néztek át az I-es csoport szobájába.Közben elszakadt egyszer a kis kezük,és mindketten olyan ügybuzgón kaptak a másik után.Ott álltam az udvaron,és bőgtem.Abba se tudtam hagyni,közben meg hangosan nevettem.Olyan megható volt,bár igazán nem tudom miért.Még akkor is sírtam,amikor bementem,a gondinéni meg is lepődött.Hiába,az anyaság szentimentálissá tett.
Délután mehettünk volna céges Mikulásra is,mindig nagyon jó szokott lenni.Idén a vírus miatt nem a megszokott ,nagy helyen tartották,és apa se volt itthon,így maradtunk.Valamiért épp ma küldött egy ismerős képet a tavalyiról.Milyen sokat változtak azóta,a tavalyi,egész másmilyen Mikulás nap óta..

Tavalyi Mikulás



Ma reggel,indulás előtt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése