Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. október 18., vasárnap

Nosztalgia






Mostanában több ismerősöm is kistesót vár.Nagyjából olyasmi korkülönbségekkel,mint ahogy mi vártuk Ateszkát,Petrus kistestvérét.
Bizton állítom,hogy életem egyik legboldogabb időszaka volt,amikor a két pici együtt növögetett,és fedezte fel egymás társaságát.Mellesleg nem tagadom,hogy nem tartozott a legkönnyebb időszakok közé.
Nosztalgiáztam egy picit a képek között,és a mára nagy manókká lett picik is mosolyogva szemlélték akkori önmagukat.
Imádtam ezt a korszakot is!

2 megjegyzés:

  1. Nosztalgia? Hát azt hittem két hónapja, hogy nekem már csak ebben lesz részem, aztán most meg itt hányok reggel-este;)

    Hátha apa meggyőzhető lesz nálatok!

    Jó nézni a régi képeket. Én is előveszem az albumokat, de csak Karcsi fél éves koráig vannak előhívva a képek, hála a dg technikának...:( Ki kéne válogatnom vagy 300 képet és előhivatni.

    VálaszTörlés
  2. Nekünk csak a digitális kor előttről vannak előhívott képeink.Azóta max. kinyomtatjuk.
    Azért megvan a varázsa az albumnézegetésnek is!
    Nem sok esélyt látok arra,hogy apa meggyőzhető legyen.Gyereket persze ő is szeretne még,akár többet is.Ő mindig a piszkos anyagiakkal jön,amiben persze valahol igaza van,csak..
    Nekem korszakaim vannak.Néha épp így jó,ahogy.Imádom a srácokat,ízelítőt adnak mindenből.Szeretem a munkámat,és sok sikerélményem van benne.Tanulgatok..keresgélem önmagam így harmincon túl is.Most talán jó is így,de azt nem tudom elképzelni,hogy ne legyen többé nagy pocak,meg mocorgás,és izgatott várakozás.Erre a gondolatra össze szokott ugrani a gyomrom,és mindig hagyok magamnak egy kiskaput..majd pár év múlva..Jó Lenne!

    VálaszTörlés