Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. október 23., péntek

Kettesben

Kettesben voltam ma Szabival.
A nagyok Mamiéknál,Apjuk dolgozik.
Jóleső érzéssel feküdtem le tegnap este,mert tudtam,hogy most pár napig nem kell menni dolgozni,és együtt lehetünk.(Holnap jönnek a nagyok haza,és aztán közös,családi kirándulás lesz!)
Nos,ma Szabiztam.
Reggel a sírására ébredtem,illetve beleálmodtam az álmomba.Végül rájöttem,hogy valóság,tényleg sír.Együtt megreggeliztünk.Megitta a nagy ibrik kakaóját,és megette egyedül a vajas kenyerét.Közben folyamatosan vigyorgott,és magyarázott a maga kis babanyelvén.
Tettünk,vettünk,takarítottunk.Remekül használja a portalanítót!Amit én összeszedek vele,azt ő a szőnyegre helyezi.
Imádja nézni,ahogy forog a mosógépben a ruha.Nálunk a mosógép helye a mellékhelyiségben van,mert ott akadt egy jó nagy,kihasználatlan tér.Odaül a gép elé,és mutogatja a forgó ruhákat,teljesen elvarázsolja.Leültem mellé,és együtt néztük ezt a csodás jelenséget.Olyan jó volt,nyugis volt.A gépnek köszönhetően imád a WC-ben lenni. :) Ma felmászott a lecsukott tetőre,és ott mosolygott,mint a nagyok.Ateszkára emlékeztető mód,legurított egy adag papírt is,ennek is nagyon örült.
Teregetni is szeret.Hoz egy hatalmas adag zoknit,egy kupacban a szárítóra rakja,aztán a már kiterített adagot visszaviszi a gépbe.Remek mulatság,mondhatom jól tudunk kooperálni,és haladni.
Azért megmutatja,hogy ő jól utánoz,mert Apa zoknijait Apa fiókjába,a hálóba hozta,azonmód vizesen.
Amikor rászólok valamiért,hogy nem szabad,akkor azt feleli,hogy "JÓ"..
Hangsúly pont olyan bűnbánó,mint Atié szokott lenni.Sok esetben be is fejezi a tevékenységet,vagy úgy tesz,mintha..aztán folytatja.Így fordulhatott elő,hogy a lapbook összes betűjét letépte a borítóról.Elég jól rendbe hoztam,Petra meg ne lássa.
Tehát jól érti,hogy miért kell azt mondani,hogy "JÓ"..Ati mondjuk hozzá teszi,hogy "JÓ!CSAK..."
Aztán mondja is az instrukcióval homlokegyenest ellenkező verzióját.Szabi itt még nem tart...
Együtt is fürödtünk este.Szépen mondogatja már a testrészek nevét,és mutogatja is.Kedvencem a "TITI" duci cicike megcsípésével kísérve.
Fürcsi után mellém kuporodott a kanapéra,úgy iszogatta a kakaóját.Nagyon komoly csávó.
Erős kísértést éreztem,hogy magam mellett altassam,de aztán engedtem az ész érveknek..5-en 140-es ágyon nem fogunk elférni! :)
Ilyen volt hát a Szabis nap.Élvezte ő is,én is.Ma csak egymáséi voltunk,ami egy nagycsalád esetén ritka alkalom...
Azért nagyon hiányoznak már a nagyok.Megvarrtam Atesz oroszlánjának nyakát,ami a pörgetés hatására elszakad.Rám nézett a kopott szemével,a visszavarrt farkával,és a bolyhos plüss szőrével..Megölelgettem..
Megnézegettem Petrus önállóan készített lapozós könyvét,ezt is megsimogattam.
Olyan jó,hogy az Anyukájuk lehetek!

Egy bónusz kép,az őszi kollekció egyenruhásairól!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése