Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. október 2., péntek

Névnap és kuszaság

Ma van Petruskánk névnapja.
Rég vágyott már egy babakocsira,olyanra,ami épp Pankának való.
A kor szelleméhez hűen futárral,neten rendeltem meg a kis kocsit.Valahogy nem volt így az igazi.
Hiányzott a válogatás,keresgélés izgalma,a nézegetés,hogy elképzeljem a kislányom vele,úgy,hogy a kezemben van a kiválasztott darab.Talán régimódi vagyok.
A futár persze nem találta a címet,és délután 5 helyett,már 11-kor hívott,hogy itt van az utcában.Kértem,hogy jöjjön be a tanácsadóba,mert nem erre az időre kértük a szállítást,és én dolgozom.
Lényeg,hogy meglett.Nagy volt az öröm.
-Olyan ,mint anya kocsija,olyan a tolókarja is!
Így szónokolt Petra,és tolta lelkesen.Kíváncsi vagyok,meddig lesz érdekes.
Aztán, jó tesóhoz híven, össze is vesztek rajta.Főleg Szabi akarta tolni a kocsit,és itatni a cumisüveggel a babát.Hiába,nagy buli ez na.

Szabi! a gondozónéni ma ismét szólt,hogy elég huncutka lett a gyerek,már rosszalkodik is.Megfordult a fejemben egy pillanatra,hogy mindjárt gyermekpszichológushoz rohanok,de elvetettem. :O
Így a harmadiknál már tudom,hogy a világ számára csak egy a sok közül,és bizony nem mindig csak dicsérni fogják.Nem is lesz mindig szebb,és jobb ,mint a többi.
Este, a fürdetésnél egy harapásnyomot is találtam a hátán,de azt hiszem ez is része a dolgoknak.Elkerülhetetlen.Nyilván nagyon rossz,és sajnálom,de máskor meg ő harap meg mást..
Készült jó pár szép fotó is,bár ők közel nem a világ legszebb gyerekei az ünneplő tömeg szerint..Nekem ,nekünk a legszebbek.
(Kicsit csípős hangulatomban vagyok..azt hiszem..Senki meg ne haragudjon..)

Petra pedig tegnap megkapta a furulyáját is.Ma már el kellett játszani rajta a Zsipp-zsupp kender zsupp c. nótát.Nem ment neki tökéletesen,mert ő sem az.Így ő,és még páran csak piros pontot,és nem piros csillagot kaptak.Egy ideig fontolgattam,hogy bántson-e a dolog,de letettem róla.A matematika tudáspróbára viszont piros csillagot kapott,mindjárt a tájékoztatóba.Ezt valamiért fontosabbnak ítéli anyai szívem,és igen büszke vagyok.Na jó,az osztály 27 főből áll,és 23 kapott ilyet,de akkor is..
A suliban is megünnepelték,vittünk rágcsálnivalót,és a névnapja okán MINDENKI játszott vele,még a közkedveltek is.

Ateszka borzalom hisztériás lett,gyakorlatilag mindenért sír.Lassan én is.Ráadásul olyan "gyönyörű"káromkodásokkal tér haza az oviból,hogy csuhaj!
Jó,persze ezt sem lehet kivédeni,és eme gyermek sem tökéletes.
Rövid,kicsit kusza összefoglalóvá teljesedett a névnapi bejegyzés.Épp ilyen kusza vagyok mostanság.
Estére volt szagos póni is a tesóméktól,meg Micis filctoll,amit beleraktunk a tolltartóba.Éppen elkelt,mert csúfolták már a lányok,hogy nincs a tolltartójában filc.Igaz a táskában akad két csomag is.Ez is a közösségi léttel jár,bár biza néha nehéz.
Ilyen vannak mifelénk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése