Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. október 19., hétfő

Hobbi 2

Még mindig itt tartok!
Az első lapbook félig elkészült.A gyerekek nagyon lelkesek,segítenek,ragasztanak,játszanak.
Szerintem nagyon klassz találmány ez a könyvecske,cselekedtet,egy témát rengeteg oldalról meg tudunk közelíteni,így az összefüggések is jobban követhetők a gyerek számára.Mindezt persze sokan leírták előttem,én csak egy lelkes,friss használó vagyok.
Képek az alkotásról itt:

http://lapbookmaniasok.blogspot.com/

Videók lapbook készítésről:

http://www.youtube.com/results?search=related&search_query=%20Lapbook%20Rainbow%20Color%20Newton%20Lap%20book%20Homeschool%20Preschool%20Kindergarten%20Bible%20Noah&v=QURHfPzyxow&page=2


Közben megtaláltam egy tavasszal készített gyöngyös gyűrűmet is,amit a srácok első ránézés gyanánt szét is téptek iziben.Összevesztek rajta,miért is ne!
Nos,most az újdonatúj tudásommal felépítettem újra az ékszert.Nem egy bonyolult darab,de annál mutatósabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése