Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. október 21., szerda

17

Szabolcs tegnap 17 hónapos lett.
Olyan igazi,hófordulós összefoglalót régen írtam róla,így most imitálok egyet.
A bölcsi doktornénije szerint 12kg.Ez szerepel a súlytáblázatában.Szerintem ez ruhában igaz.Elmondható,hogy már csak önállóan hajlandó enni,inni.Mindenféle etetési próbálkozásnak ellenáll.Ez rengeteg munkát ad a mosógépnek,de természetesen senki nem bánja.Remekül megrág szinte mindent,van is mivel,mert kétoldalt kinőttek az első őrlőfogai.(Mikor?Valamiért fogakban sosem voltam jó,talán Petránál vezettem az első párat,akkor még pontos dátummal.Így nem tudom ezt sem,17. hónap során. :))
Elég sok szót használ,és rövid mondatokat is mond,melyek a szituáció által válnak érthetővé.
Firkál papírra,rakosgat,épít.Legkedvesebb időtöltése a rámolás.Mostanában hatalmas vehemenciával sodor le mindent az asztalokról.
A bölcsibe szépen beszokott.Reggelente se sír már,eszik is,alszik is.Amikor megyek érte vigyorogva sétál elém.
Kedvenc barátja még mindig a párnája,illetve pont tegnap kérte el a szekrény tetejéről a szép,piros pulcsis macikát.Ma azt vitte a bölcsibe.Imádja ölelgetni a plüssállatokat.
Sok puszit ad,főleg nekem.Amikor olyanja van,akkor a tesókat is lerohanja vele.Kérésre pedig szinte sosem,már csak azért sem.
Igazán vidám kis figura.Sokat birkózik Atival,az utóbbi időben mintha "keresné" a bátyja társaságát.Autókat tologatnak egymás mellett..szerintem ráérzett a kismuki,hogy hasonló az érdeklődésük.:)
Imádja a kakaót,legújabb,hogy esténként megiszik vagy 4 decit.Tehéntejet iszik,mert egyszer csak nem fogadta már el a babatejet,ellenben a kakaót nagyon szívesen megitta.
Borzalom éles hangon tud kiabálni,főleg akkor alkalmazza,amikor fáradt.Mostanság szuszmánkol,mint Dartveder.Nem tudom miért találta ki,de pl. amikor eszik,akkor ráerősít a dologra.Érdekes jelenség,mert amúgy teljesen tisztán lélegzik,csak amikor eszébe jut,akkor csinálja ezt.
Önállóság! Tegnap uzsonnázott a nagy asztalnál.Önállóan majszolta a zsömlét.Petrának nyalakodni támadt kedve,és a Nutellából kanalazott egy kicsit.Az asztalon hagyta,miért is ne..épp nyitva.Én a szárítót szedegettem,és hátulról lestem Szabit,aki szépen ült az asztalnál,és evett.Elégedett mosoly bújkált a szájam szegletében,hogy az én kisfiam ilyen szépen,önállóan uzsonnázik..Egészen addig,amíg közelebbről meg nem néztem->->->Őt,az asztalt,a falat,a székpárnát,a terítőt,a ruháját,a padlót..Minden Nutellás volt,mert Baby ráunva a zsömlére,kiszolgálta magát a nyitva felejtett dobozból..Hiába,aki 17 hónapos! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése