Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. október 16., péntek

Hobbi

Szerintem mindenkinek van valami hobbija.
Mióta blogokat olvasgatok,azóta látom,hogy sok anyuka mennyire kreatív.Van aki süt-főz,van aki varr,akad aki keresztszemest készít,olyan is van ,aki több dologban is elmélyül.Némelyek mindezt a profikat megszégyenítő módon teszik.
Nekem mi is a hobbim?
Több is lenne.
Nem akarom magamat valami munkamániásnak beállítani,de én pl imádok fejlesztő eszközöket keresgélni,és foglalkozásokat tartani,akár saját csemetéknek is.(Megjegyzem,a pedagógus véna nálunk genetika.Felmenőim zöme is eme szakmát űzte.Petra..rendszeresen készít itthon az osztálytársaknak valami feladatot,vagy rajzversenyt rendez ..pl..Aztán hazahozza a munkákat,kiértékeli,és jutalmazza.Egyik nap vagy 2 kiló almával ment a suliba,mert ez volt a nyeremény a rajzversenyen pályázó gyerekek számára.Honnan vette a metódust?Motiválás,feladat,értékelés,jutalmazás..magától.Érdekes volt figyelni!Benne van a vonal,azt tuti.)
Nos,én kutakodom mindenfelé,hogy minél érdekesebb feladatokat lessek el,és ötleteket nyerjek.Legújabb a lapbook,amit Virágnál láttam.
Pár éjszaka nem tudtam emiatt korán elaludni,mert törtem a fejem.Biztos vagyok benne,hogy jól tudnám használni a munkám során.Azon agyalok,hogy nagyok számára hogyan fejleszthetném tovább.Betűdifferenciálás a diszlexiás gyerekeknek..stb..Nagyon klassz oldal is akad,aminek társszerzőjévé lettem.(Lapbook)Hja,bár igen inaktív vagyok,mert csak elméleti szinten foglalkoztam még a témával.
(Arról meg ne is beszéljek,hogy mennyit kéne tanulnom,ami egy másik hobbi(?)nálam.)
Aztán ott van Kriszti,aki Petrám kis osztálytársának anyukája.Ő is megfertőzött.Igazából Annus kezdett a gyöngyökkel megismertetni,Kriszti pedig elbűvölt vele.
Ma részt is vettem egy szakkörön,amit ő tartott.Jó pár nőci összejön ezen a pénteki délutánon.Gyöngyöket válogatnak,dumálnak,forralt bort iszogatnak,és fűznek.Olyan a hangulat,mint régen a fonóban lehetett. :) Nagyon tetszett.
Alkottam egy medált,bár nem épp profi módon,mert jócskán lemaradtam.A végeredmény nem lett ugyan rossz,bár egy szem nem jól áll.(Kriszti szerint ezt ne mondjam senkinek,mert nem lehet észrevenni.)Nagyon büszke voltam magamra!
Apjuk addig állta a sarat itthon.Néha kell egy kis kikapcsolódás,bár igen sok telefon csörgött már a szakkör vége felé,nem csak az enyém.
Nos,ezen dolgok most erőteljesen mozgatják a fantáziámat.Jó lenne,ha több időm lenne,és annyi mindent megvalósítanék.
(Végül egy kép,ami elég vacak.Igaz,hogy ezt nem esti fénynél kell fotózni.)

1 megjegyzés: