Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. október 12., hétfő

Bugyitolltartó

Volt egy fordításom.Szakszöveg,angol..Nem volt egyszerű,sőt.Elkezdtem én nézni,és az elejével még boldogultam is.(Megjegyzem,szerintem nem is jó csoportba osztottak be a suliban,mert bár a nyelvi tesztem alapján ide tartoztam,de hozzá se szagolok a témához..)Nos,pár sor után igen értelmetlen mondatokat fordítottam.
Annushoz fordultam segítségért.
Ma hozta el a lefordított szöveget,amiért igen hálás vagyok!
Bejött,és nem csak a szöveget adta át,hanem Petrának is hozott valamit.
Egy kis bugyi alakú neszeszert.Váratlanul adta át,én pedig Petra arcát figyeltem.Az az öröm,ami meg tud jelenni azon a kis arcon!
A bugyi neszi nagyon kis bájos,igazi kislányos.
Petra tolltartóként használja,hogy mindenkinek megmutathassa. A bugyika gyorsan kiütötte a nyeregből Disney-t,az összes hercegnőjével.Átpakolta az összes íróeszközt a kis piros alsóneműbe.
Közben kérdezett.
-Anya! Te honnan ismered Annust?
Kijelentéseket is tett.
-Holnap elmondom mindenkinek,hogy anya barátnője csinálta..Alig várom,hogy holnap legyen!
Lefekvés előtt közölte,hogy adjam oda a bugyitolltartót,mert meg akarja ölelni,és így is tett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése