Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. október 11., vasárnap

Játék

Délután hazahoztuk őket.Örültünk egymásnak egy sort.
Kaptak ma egy Legót,olyan nagy dobozosat.Akciós volt az Auchanban,és rég szemeztem már vele.
Sok dolgot fejleszt,és nagyon jó játéknak tartom.
Játszottak is vele lelkesen,főleg amikor apa sorra építette belőle a járgányokat.
Apa kinyomtatta a Virágnak köszönhető betűpuzzle-t is.Közben megtaláltam az oldalt ahonnan való. http://www.childcareland.com/free.html Szuper játékok tölthetők le innen,és kinyomtatva jó szórakozást ígérnek.Én munkaeszközként is gondolok persze rájuk,így mindenből duplán nyomtatunk,és a műszaki rajzlapot is megszeretettjük a nyomtatóval.Reméljük sikerül!Egy hibája,hogy angol,így nem minden "betűs" dolog használható belőle.Angol tanításhoz persze jó lehet,de nekem nem az a profilom.
Szabi meg kapott egy mágneses rajzolót.Petrának is ilyen idős korában vettünk.Érdekes,hogy apa most rácsodálkozott,hogy már ilyet veszek Szabinak.Petrát anno olyan "nagynak" láttuk ennyi idősen,hogy nem volt fura ezt a játékot megvenni..Minden viszonyítás kérdése.Persze aktuális a dolog,hisz Szabiban is igény van már arra,hogy nyomot hagyjon a papíron.Ezt is élvezi.A lengővonalas firka elején járunk.
Azt is megtanulta kimondani,hogy:nem,Attila,Szabi,innia.
A gyerekek csekélyke hisztit azért produkáltak,hogy ki is kapja el a Királyt a kádban,és az esti Fekete Péter játékon is akadt szomorúság.
Esténként játszani szoktunk családilag, a mese előtt.Ezt nagyon szeretjük.Néha Jenga,néha "Ki nevet a végén?", néha Memória játék a program.Általában a vesztes kiakad,ha gyerek.Akkor jó,ha felnőtt a vesztes,mert akkor ránk ugranak és sikítoznak,mulatnak.
Petra megvigasztalódott ,és gyakoroltunk egy kis furulyázást még lefekvés előtt.
Én énekeltem,ő játszott.Csodálom,hogy Szabi mindezt végigaludta. :)
Hiszti ide,vagy oda én imádom őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése