Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. február 21., vasárnap

Tavaszodik

Ma egészen jó volt az idő,sütött a Nap.Kinti hőmérsékletet nem néztem ugyan,de jelentősen emelkedhetett.Frontosak vagyunk családilag,ez meg is látszott a napunkon.Én nagyon feszült voltam,ott a gyomromban a görcs,pedig nincs is semmi okom rá.A gyerekek pedig nyűgösek voltak,és nem találták a helyüket.Reggel Petra jelmezeset akart játszani Atival,aki nem volt erre vevő.Volt hiszti,érzelmi zsarolás,minden.Végül Szabit öltöztette be sheriffnek, magát pedig Pánpéternek,ami nekem nagyon tetszett.
Ati a kertbe akart kimenni végre.Hintázni szeretett volna,meg szaladgálni.Ehhez azért még nem volt kellően kedvező időjárás,legalábbis hosszútávon.Elkezdtek szenvedni,és rángatták az ajtót,hogy ők bejönnének.Én épp takarítani szerettem volna...Végül elmentünk egy kört sétálni gondoltam,hogy Szabinak is jót tesz egy kis levegő.A környéken földutak,csupa trutymó,sár minden.Ati konkrétan mindenhol sáros lett,én meg majdnem felrobbantam.Valamit valamiért ugye,jó kis környék ez,csak nincsenek rendes utak,az olvadás meg ezzel jár.
Délután össznépi alvást tartottunk.Rég volt olyan,hogy én is aludtam volna a gyerekekkel.Jól esett.
Aztán alkottunk egy kis lopott ötletet,ami nagyon bejött a srácoknak.Tanultunk Petrával,gyakoroltunk.
Elrepült bizony ez a hétvége is,ami végre legalább azzal kecsegtetett,hogy nem kell már sokat várni a tavaszra.Szabi is javulgat,ami nagy öröm és jó lenne,ha az étvágya is alakulna.Az antibigyót pedig közelharc árán veszi csak be,ez eléggé megvisel mindkettőnket.
Holnap pedig ismét hétfő...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése