Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. február 11., csütörtök

8 kérdés

Nyernék a lottón?

Először is sok-sok alapítványt támogatnék,akik beteg gyerekeknek segítenek.
A tágabb családomat támogatnám belőle.
A gyerekeimnek megadnék mindent,amit eddig esetleg nem sikerült.(Értsd itt a sokkal több időt pl. Nyilván nem "így"járnék dolgozni...)
Kifizetném az összes hitelünket,egy nagyobb házat vennék,nagyobb kerttel.Rengeteget utaznánk..
Alapítanék egy új szemléletű,klassz magániskolát.

Rossz szokás

Nassolás

Koffein

Imádom a kávét!Reggel úgy indul a napom,és még egyet iszom dél körül.Szeretem a kávé illatát is.Leginkább hosszú kávét fogyasztok.

Szín
Erős befolyásoltság hatására, egy ideje a babarózsaszín,és a "babakék" a kedvenc színem.Szeretem a bordó színt,és a sötétszürkét is.

Mi van most rajtam?

Farmer, fehér-szürke csíkos felső,zöld kapucnis kardigán.

Háziállat

Tengeri malac."Valami" faj állat,szóval nemesített,tenyésztett darab.Petráé eredetileg,de mára nem sokat törődik vele.Apa totál allergiás az állatra,így volt már pár csata miatta.Ma takarítottam,eme nemesebb része is nekem jutott.Amúgy édes,jófej,szép állat.Elég sokat szemetel.

Tíz év múlva?
Nem tudom,az még nagyon messze van.Ilyen távlatokban nem szoktam gondolkodni.Remélem minden e legjobban alakul!

Legutóbbi jó élmény

Inkább sok hétköznapi,apró öröm akad.Szabi este totál mogyorókrémes fejjel(palacsintát evett) közelről az arcomba vigyorgott,és adott egy puszit!Ez volt a legutóbbi.

Továbbadom:
Krisztinek
Rikának
Bettiéknek
Krisztinek(MANÓ)
Szilvinek
Kitnek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése