Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. február 19., péntek

Szabi beteg

Múlthéten itthon volt Apával,mert hétfőn hívtak a bölcsiből..lázas volt.Apa szinte egész héten nem ment dolgozni,így ő maradt vele .(Nehezen viselem én ezt...)Elvitte dokihoz is,de semmi baját nem találta az orvos azon kívül,hogy az összes szemfoga egyszerre jön.Hamar jobban lett,így jól elvoltak itthon a fiúk,sportboltba jártak együtt stb..Pénteken meg nagyszülőkkel volt a drága,vagy inkább ők Szabiztak itt nálunk.Ezen a héten pedig szépen ment a bölcsibe,mígnem szerda este megint melegnek éreztem.Csütörtökön rendkívüli szervezés mellett tudtuk megoldani a reggelt.Én meg bőgve mentem dolgozni,hogy már megint Apa van a gyerekkel,amikor beteg.Délután volt rendelés,oda már végre én vittem el.Bronchitise van,és antibiotikumot is kapott.Itthon vagyok vele,máshogy nem is lehetne!!!Ma egész délelőtt aludt,és totál elesett volt.Délutánra kicsit jobban lett,de este megint belázasodott.Fürdés után nagy,piros,cakkos szélű,csípéshez hasonló,de tenyérnyi foltokat fedeztem fel mindkét lábán.Hívtam az ügyeletet,hátha az antibiotikumra allergiás.Figyeljem,és amennyiben nőne,vagy több lenne,vakarná,úgy vigyem be.Én penicillin érzékeny vagyok,de az nem így néz ki..
Ma kb. egy fél banánt,és egy félszelet kenyeret evett csak.Inni ivott..Reggelre az ágyát is telehányta szegény.Szerencsére ritkán beteg,,de nagyon rossz így látni!
Nehéz ez,amikor az ember dolgozik.Számítanak rám bent is,mert egy kolléganő eltörte a kezét,és még őt is helyettesítjük..Nekem ráadásul csoportos foglalkozásaim vannak,ahol nagy a létszám.Nem lehet,vagy nehéz lemondani a gyerekeket.Hívtak is ma délelőtt,nem is egyszer.
Úgy gondolom nem sokszor hiányoztam,de vannak helyzetek és akinek kicsi a gyereke...
Remélem,hogy a nagyok nem kapják el,mert jövőhéten össznépi farsangozás lesz.
Petra olyan drága volt látta ,hogy ideges vagyok.Gondolta,hogy ma tuti nem fogok vele "alkotni".Erre nekilátott ő maga.Láttam én,hogy levette a zokniját..Többet ennél nem,mert azt megtiltotta.
Készített nekem talpakat,kezeket,ahogy tőlem látta.A szín is stimmel nagyjából,az irányok nem pontosan.Egy vacak ollóval körbe is vágta,és fel is ragasztotta.Majd ráírta,hogy "szeretlek anya"
Autentikus pszichológus a lányom,mindig tudja,hogy milyen terápiában részesítsen.

2 megjegyzés:

  1. Azóta már biztos kiderült, hogy mi lett a piros foltokkal, mitől lettek!
    Jaj, milyen rossz is mikor betegek a gyerekek!

    Petra alkotása pedig...
    Fantasztikus!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük Mónika!Kedves tőled!Édesek a csajszikáid!

    VálaszTörlés