Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. február 14., vasárnap

Atika bulija+hétvégi ez+az

Elég mozgalmas hétvége áll mögöttünk.
Volt itt kérem szépen minden.Kezdjük azzal,hogy Atika rég halasztott szülinapi zsúrja megrendezésre került.A meghívottak létszáma csekélyebb volt,mint Petra esetében,de ez betudható a nemi,és a korosztálybeli különbségeknek.Egy férfi ugye nehezebben köt barátságot,mint egy nő,de az a barátság akkor igazi,mély,férfibarátság lesz. Így az oviból volt itt néhány kisfickó,meg egy kiscsajszi,illetve az utcából egy nagyobb fiúcska,na meg az imádott unokabátyó.Páran le is mondták a bulit betegség,és programok miatt.A társaságot kiegészítette Petrám szívbéli barátnője,akivel remekül elfestegették egymást,szigorúan tündér jelmezbe bújva.
A srácok jól érezték magukat,bár a szervezettebb játékokból nem igen kértek.Erre készültem is,és nem volt olyan nagy repertoár,mint Petránál.Hiába,ők még kisebbek,így leginkább szabadon játszottak együtt,autóztak stb..Volt azért WC papír múmia,és utána tengernyi WC papír,rajzoltak is valamit,bár erre Szabi volt csak igazán jól motivált.
Petrám Petra nevű barátnőjétől nagyon jópofa ajándékot kapott Ateszka.Játékborotvát habbal.Rögtön neki is állt borotválkozni,azt hittem megzabálom.Felrémlett előttem az,amikor majd valóban elkezd borotválkozni,tuti sírni fogok.Azóta apával együtt végzik az arcszőr eltávolítását a tükör előtt.Ati még jön is,hogy nézzem meg micsoda sima lett az arca.(Mintha lett is volna ott valami.)
A buli tehát jól sikerült,itt volt Bencus is,aki ugye a legjobb barát,meg Gergő,akivel közösen lesznek napocskák a farsangon.Amíg a fiúk buliztak,addig Gergő anyukája nagyjából elkészítette a jelmezüket is.Hálás vagyok érte,mert én nem lettem volna ilyen kreatív.
Akadtak vidám kedvű apukák is a bulin,akik a szülinapi kalapot csőrként,a tündér jelmez részeit pedig fejdíszként használva szórakoztatták a jónépet.
Petrusom végül elment a barátnőjéhez aludni.Ilyen még nem volt.Összepakolt ,és ment is.Hiába,még csak hét éves,de alig látjuk hétvégén.Mi lesz később?
Ma hozták haza,készítettek képeket is az ottlétről.Jobb,hogy csak képről láttam a dolgot.A létező összes ruhát szétdobálták náluk,és fel is próbáltak mindent.
A mai délelőtt takarítással telt.Reggel a mellékhelyiség foglalt volt,így Atika a bilire kényszerül ráülni.Szabi ezt látva levette a pelenkáját(!)és ő is követte a bátyókát,azaz ráült a bilire.Még jó,hogy Atikának volt elég ideje kiönteni az eszköz tartalmát.Végül persze nem a bilibe pisilt a törpe,hanem a gyerekszoba ajtajába,de oda se neki.Pelenkát visszvenni magára nem igen volt hajlandó,így alakult a baleset.Takarítást említettem az imént.Szabi igen csak ölbebaba volt,így nem haladtam.Elővettem a rég használt mei tai-t.Örült neki,sőt majdnem elaludt benne,hisz ment a porszívó is.Jó lenne,ha tavaszodna,talán még tudnánk használni az eszközt.
Petra ebéd után jött haza,nagy nehezen váltak el egymástól a lányok.Volt sírás -rívás,ismételt arcfestés,melynek következtében kisebb szőnyegmosási manővert is végre kellett hajtanom.
Délutánra pedig Petra névnapra volt hivatalos.Kicsit késve érkeztünk meg,és az arcán akadt egy kevéske festék is. A társaság egy kis nevetéssel jutalmazta külalakját,ami miatt jól be is sértődött.Végül azért felengedett,és játszottak egy nagyot a csajokkal.Mi anyák egy kávé mellett dumálgattunk.
Úgy volt,hogy este moziba is megyünk apával,mert ugye Valentinnek napja van,de a sógoromék parkettáztak. A program sajnos halasztva lett.Avatart szerettem volna megnézni,már jegyet is foglaltunk rá.Hiába,lassan lejár a Karácsonyra kapott két mozijegy,ami márciusig váltható be.Amikor anno láttam rajta a dátumot,rögtön tudtam,hogy nekünk talán ez a három hónap is kevés lesz a moziba eljutni.
Este hét körül Petrámnak eszébe is jutott,hogy nem vágtam össze az esedékes borítékos feladatait az olvasáshoz.Micsoda égés,hogy ezzel mindig épp én maradok el..így ollóztam vagy másfél órát,míg Szabi kitartóan rángatta a hűtőt,amire közben zárat tettünk.Apa persze megkínálta ezzel-azzal,de mindenre NEM volt a válasz,és kiabált tovább a hűtőnél,hogy"NETOOM!"..kinyitni..
Jaj,majd elfelejtem!Délután polcokat is pácoltam az udvaron.Fürdőbe lesznek,és dió színt kaptak.Végül a dió melír is bejátszott,mert a hajam összeragadva meredt az égnek,a karomról meg ne is beszéljünk.(nem is kell ide fodrász kérem,oda úgy is csak félévente-évente jutok el..)
Valentin..mozi nem volt,de ajándék igen.Ugyan nem tekintjük igaz ünnepnek eme napot,és nem is szoktunk nagy flancot csinálni ebből.Idén viszont másként alakult.Kaptam egy szép ezüst gyűrűt,amiben zwarovszki kristályok vannak.Mostanában szeretem az ezüstöt.Apa meg egy nyakláncot kapott tőlem.
Jó kis hétvége volt,bár pihentetőnek ezt sem mondanám.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése