Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. február 17., szerda

Szőlő

A farsangi szezonnak lassan vége..általában.Nálunk még kitörőben van a dolog,mert a város intézményei viszonylag késői időpontban szervezik ezen rendezvényeiket.
Mindkét nagynak jövőhéten lesz a mulatság.Atiék ovijában a szokásokhoz híven előadásokkal készülnek.Ilyenkor van büfé,tombola stb..Atikám egyik kis barátjával közösen játsza majd a NAP szerepét.Jelmezt az anyukatárs segítségével intéztünk.Péntekre lesz kész a kis sárga overál,ami elé kartonból egy fél-fél napocska kerül.Így adják ki majd az egészet.
A "szabad" farsang pedig a hétvégére esik itt is.Ilyenkor abba öltöznek a srácok,amibe akarnak.Mi a sárga overállal tervezünk valamit.Jó alap Micimacihoz ,vagy kacsához.Mindkettő tetszik Atinak.
Petra Anna,Peti és Gergő könyvek egyikéből választott jelmezt.Amikor először olvastuk ezt a részt,ő azonnal kijelentette,hogy ő is "ez" lesz a következő farsangon.Máig ragaszkodik a tervéhez.Mára a kedves szomszédasszony el is készítette az alapokat.(Varrónő a lelkem,mert ugye én erre azért mégsem vállalkozom.)Én megvettem a kiegészítőket.(A rögzítő szalagból mindjárt keveset is,így abból még pótolni kell,különben tényleg gyér lesz a fürt..)Petra csak úgy ragyogott,amikor Kata áthozta a jelmezét.Klassz kis ruhát varrt,és megdicsért,hogy jó anyagot választottam.Én kiegészítettem a sapit pár pipatisztító kaccsal.Holnap készítünk levelet is a sapira,mégpedig dekorgumiból.Végül Petra rávett,hogy fújjunk fel néhány szőlőszemet.Így kicsit ugyan gyér fürt lett belőle,és a szemek nagyságát is figyelni kell majd..mégis nagy volt a boldogság.Nekem is nagyon tetszik,klassz lesz!Van ugyan 3 tündér jelmezünk,tavaly az volt a sláger.Ez most mégis újdonság lesz,egy szép,nagy,zöld gyümölcs..Kell még zöld harisnyát is vennem,ez talán nehezebb lesz minden eddigi kelléknél.
Így alakulgatunk.Szabi még nem öltözik,mert náluk nincs még farsang.Ő csak maximum légynek..este a kádban..

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a szőlő jelmez!!!

    Húú, mennyi vízben fürdenek a srácaid. Nálunk kicsi víz van, hátha valamelyik véletlenül belefordulna a vízbe, aztán gond lenne. Ja, a berögzült anyai parák (de ezt legalább a sajátomtól örököltem) :-DD

    VálaszTörlés
  2. Szió!
    Játékra hívlak, kukk ide:
    http://kkriszta.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Szia Csilla!

    Nagyon ötletes a szőlő jelmez!
    :)
    Néha rám is azt mondják, hogy "pihent" vagyok, de ez... álmomba se jutott volna eszembe!
    :)

    Ez a szemüveges fürdés ismerős, nálunk is volt idő mikor csak így fürödtek a lányok...
    :)

    VálaszTörlés