Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. február 24., szerda

Napocskám a hős!

Ateszka egy hős,ez már biztos!
Délután a gyerekorvosnál indítottunk,vittem a két fiút.Szabi meggyógyult,ő már szabadult volna a rendelőből,amilyen gyorsan csak tudott.
Atika viszont jól belecsapott a lecsóba.Délután a fejét is fájlalta,meg a fülét is emlegette.Ő amolyan "füles" gyerek,gyorsan begyullad neki.Doktornéni belenézett a kis tölcsérrel,és megállapította,hogy kezdődő gyulladás.Antibiotikumra ítéltetett Atika is.Az óvónéni viszont rendesen kétségbeesett az előadás miatt.Olyat kért,amit amúgy soha.Én pedig olyat tettem,amit még soha.Elvittem Atit a szereplésre.Tudom, ez most talán elítélendő,de én nagyon lelkiismeretes vagyok amúgy ebben,és beteg gyereket egyébként nem viszek közösségbe.Az óvónéni szintén nagyon alapos ezen a téren,és azonnal hív,ha gyanú merül fel betegség kapcsán.
Most viszont kivételes volt a helyzet..Atika is menni szeretett volna,annyit készült és olyan ügyes volt.A szereplés előtt vittem csak be,és mondtam,hogy ne menjen túlságosan a gyerekek közelébe...Tegnap ott lett rosszul,szóval találkoztak így is,úgy is..
Napocska egy hős volt.Ő indította a szöveget és ahogy pörögve,táncolva bejöttek,én azonnal sírni is kezdtem.Amikor meg felcsendült a bátor kis hangja,na akkor igazán meghatódtam.(Szabi pedig amint meghallotta a bátyját,azonnal kiabálni kezdte,hogy ATI,ATI!Annyira cuki volt..)
Ügyesek voltak,és nagyon kis édesek.Gergővel nagyon hasonlítottak egymásra a hasonló frizurával,egyforma jelmezben.
Az óvók is beöltöztek.(A mi esetünkben ugyanis nem csak óvónéniről beszélhetünk ugye..) Soma bácsi szuper volt,nagy volt a derű,amikor megjelent szitakötő(?) formájában.Laura néni katicabogár,Magdi néni kertész volt.
A mi másik két srácunk is jelmezt öltött,Szabi stílusosan katica volt,Petra meg hozott anyagból dolgozott..Pánpéter..
Volt zsákbamacska és tombola is,ahol Atika vigaszdíjként nyert egy forma1-es kocsit.Petra nem nyert a tombolán,így volt nagy sírás ,de nem csak tőle,több gyerek kiborult emiatt.Szabi evett a büfében,választott zsákbamacskát és épp ahogy a többiek,ő is fel szeretett volna mászni a bordásfalon.Meglepetésemre ebben nagyon ügyes volt,felmászott.(Apa végig mögötte állt.)A jelmezével is nagy sikert aratott.Olyan hihetetlen,hogy igazi,aktív résztvevője már a családi programoknak,míg tavaly csak csendes szemlélő volt csupán.
Összességében idén is nagyon jól éreztük magunkat.Otthonos,kisvárosias,biztonságos,ismerős.Ismét ellepett az érzés,hogy milyen jó ilyen helyen élni,egy nagyváros "idegensége" helyett.
Továbbra is szentimentális bőgőgép vagyok,amint szerepelnek a gyerekek én már bőgök is..Nem tudom miért van így,és ahogy nézem mások kibírják száraz szemekkel,szóval velem lehet a gond.
Atika estére ismét nem volt túl fényesen,engem meg gyötört a lelkiismeret.Egész nap pihent,feküdt,és holnapra is ez a terv.Remélem hamar jobban lesz és úgy gondolom,nagyon bántotta volna,ha kimarad ebből!Nagyon büszke vagyok rá!

"Hideg,kopár a világ
Alszik minden kis virág
De egy kicsi napsugár itt is-ott is,csillan-villan
Kemény fagy tovaillan.
Hegy,völgy,domboldal
Élet édes illattal,
Illattal,édessel
Erős napsütéssel!"

2 megjegyzés:

  1. Én csak az anyák napi ünnepségeken sírnék, de mindig nagyon tartom magam, mert a mi ovinkban az a szokás, hogy az anyukákat egyesével leültetik és a gyerekük az óvónéni segítségével (Személyes támogatásával) mondja el a verset. Ennyire face to face meg nem merek bőgni, hátha a gyerekem kétségbe esik:-DD

    Édes volt Atesz a napocska jelmezben!

    VálaszTörlés
  2. Gyógypussza Ateszkának,gyógyuljatok meg hamar!
    Hát én is dettó ugyanez vagyok ha a gyerekek szerepelnek,új dolgot csinál Csongi rögtön könnyes a szemem és az esettek 80%-ba bőgők.
    Még a szülinapi tortánál mikor fújják a gyertyát és közben szól a Boldog Születésnapot!Ez van...

    VálaszTörlés