Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. november 27., péntek

Verekszik

Grace klinika!Ismét megy,és keddenként ez az esti programom.Nekem nagyon tetszik,szerintem vannak jó kis mondanivalói,bár néha talán erőltetett. Azért összességében jó kis rágógumi estére.
A mostani részben bölcsis verekedés is volt.Magamban megmosolyogtam a jelenetet,amikor a Miranda Bailey doktornő kisfiára panasz akadt a bölcsiben.Verekedés volt a panasz oka.
Akkor még nem is gondoltam,hogy két nap múlva velem is megtörténik eme jelenet,igazán valóságosan.
Amikor Szabolcsért mentem,a gondozó néni panaszkodott.Viccesen mondta ugyan,és a helyzet komolysága bennem is keltett némi kételyt.A renitenskedő delikvens, párnája csücskét rágcsikálva ,sunyítva hallgatta végig a részleteket.Arca enyhén maszatos volt,pelusa dagadt az anyagtól.Verekszik!Ráadásul galád mód kisebbet talált meg magának.Csapkod,ütöget,játékot vesz el,vehemens.
Szántam-bántam a történteket,a galád cséphadarót megróttam. Hiába,akinek trénere egy közel ötéves bátyóka,az edzett,és vehemens lesz.Jó,azért magától is vannak persze ötletei.
Gondinéni szerint ez csak azért meglepő,mert eddig ez nem volt rá jellemző,míg másokra igen.Farkas törvények ugye.Már így alig 80 centisen is vehemens,és harcol.
Amikor itthon kisvártatva azt látom,hogy az 5 éves száguld elöl,a pulóverébe csimpaszkodó másfeles meg csúszik utána,és sikít a nevetéstől...majd két perc múlva egymás haját tépik,harcolnak...akkor nem csodálkozom.A közelmúltban, illusztráltam is az edzések mibenlétét.Ati ráadásul nem is mindig méri fel,hogy a partner több súlycsoporttal lentebb találtatik,és teljes testsúlyával ráül a még ettől is visítva nevető öcsire.Úgy döntöttem,hogy én magam is vehemensebb bíró leszek,nehogymá' a kicsi fiam legyen a renitens bölcsijáró.
Azért lesújtva még nem vagyok.(Már megállom mosolygás nélkül is.)
Ez még az a korosztály,aki verbálisan csekély eszközökkel bír,így más úton rendezi,ami nem felmentés persze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése