Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. május 17., vasárnap

Napunk (3)

Reggel nyüzsizett az aprónép.Szabi birtokba vette az ágyneműtartót,és ott bulizott.A nagyok kicsit nyűgösek voltak,velem együtt.Hamar kicsörtettek az udvarra,amíg én a lakást próbáltam helyrepofozni.
Ebéd után mindenki aludt egy nagyot,ami végre segített a nyűgösség leküzdésében.
Délután füvet nyírtunk,játszottunk.
Később elmentünk négyesben fagyizni,bár én csak néztem,a srácok ették.Nagyot sétáltunk hazafelé.
Este Petrus altatta szabit,ült az ágya mellett,énekelgetett neki.
A végére persze nagy bohóckodás lett a dologból.
Szabi beverte véletlen a fejét az ágya szélébe.Azt hittük sírni fog,de ő hangosan nevetett.Petra is rákezdett hát kacagni,így Szabi már direkt verte oda a kis fejét,aztán a nagy mulatás.
Felállt,és elengedte a kis kezével az ágyrácsot,közben hosszasan mondta,hogy ÚÚÚÚÚ,végül letottyant ,és kommentálta,hogy hoppá.Ezen is soká nevetgéltek.
Szabi egy igazi bohóc,és akad bőven partnere.
Végül mindhármat ágyba dugtam,és édesen szuszognak.
Jó itt lenni velük!


szólj hozzá: Szabi ágyneműtartós bulija

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése