Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. május 6., szerda

Közelít..

Szabi első szülinapja.
Visszaolvastam a tavaly ilyentájt íródott fórumhozzászólásaimat.
Nagy volt a készülődés,várakozás.
Találtam egy május 17-én íródott bejegyzést,ami kicsit odébb van ugyan,de érdekes UH adatok vannak rajta.
Ezen a fórumon Szabi volt kb a 3. baba,17-én már nagyon közel jártunk.
Ahogy így olvasgatok,képeket nézek tavalyról nem csak a nosztalgia tör rám,hanem a vágy is.Ez után a fantasztikus érzés után.
Nézem Szabit,ahogy vehemens mozdulattal füléhez lódítja a távirányítót,és belekurjant,hogy :ALLO..telefonálna,ahogy mi..
Olyan jó,hogy itt van,és annyira szeretném még átélni ezt az érzést.Valahogy azt hittem,hogy a harmadik után csendesül ezen vágyam,de mégsem..
Apa viszont még mindig a hüvelyk,és mutatóujját dörzsöli össze,ha szóba hozom a témát..
Válság van,ahogy a cola reklámban is elhangzik.
Én még reménykedem azért,addig is nézegetem a tavalyi képeket,olvasom a tavalyi gondolatokat!

"Sziasztok!

GRATULA FAZSIRINEK!

Megkezdődött a babaeső!

Tényleg szép súlya lett a kislánynak 36 hétre!

Mi megjártuk a klinikát. reggel 10-től, délután 3-ig..Apa elment adig a XVIII. ker. önkormihoz, a házassági anyakönyviért, de lefagyott a rendszerük..újabb út..

Velem rendi minden.A csaszi hege 7 mm,így terminusig hordható. Fizikális vizsgálat szerint is zárt minden, így az épp ott lévő Lázár doki azt mondta nézünk egy napot terminus körül. jövőhéten 2 CTG-re kell menni, mert betöltöm a 38. hetet...borzalom..ennyit várni.
UH rendben,de baromi lent van a feje..Letoltam a nadrágot, de még így is lentebb tolatta velem a doki,mondván,hogy neki itt egész lent kell kutakodni..

Feje totál beállva,így meg sem lehetett rendesen mérni. Teljes körvonal már nem ábr. takarásban..így közelítőleg mérte..Ad1, Ad2 kisebb ,mint az előző méréskor..épp ezért..

Bpd is közelít..

Adatok:

BPD:90mm

OFD:109mm

HC:315mm

AD1:91mm

AD2:98mm

AC:339mm

Fl:78mm

becs. súly: 3160g

Időnek megfelel,de a fej szinte nem mérhető, így közelítő nagyon az érték.Ati is ekkora volt ugye ilyentájt,szal nyugis is vagyok ,hogy rendin fejlődik.35.héten volt volt 2650...

Mértek frankó kis vérnyomit..173/103..kértem,hogy mostmár akkor vegyük elő a higanyos vérnyomimérőt..137/87..érdekes ez.. ezért feküdtem bent egy hetet..

CTG -NST...rendben..

Hát..kivi vagyok..Azt mondta,hogy túlhordani nem engedné, de terminus..hát? REMÉLEM!

Most megyünk SZabi szekrényéért..igazi baba szekrény,fenyőből..


Köszi Petrus kapcsán az ismételt együttörülést!

rusy 37+6(ill. 5?) "



2 megjegyzés:

  1. Nekem periódusaim vannak. Hol nagyon szeretnék még babázni, hol úgy érzem, túl sok a három is... Már nem vágyok őrülten egy kislányra, inkább csak szeretnék még egyszer pocakos lenni, járni uh-ra, várakozni, izgulni, megint készülődni. Hiányzik...

    VálaszTörlés
  2. Bizony,nekem is hiányzik ez.
    Mondjuk most,egy pár évig nem is kezdenék újabb projektbe én sem.
    Petrateszabi is kicsi még. :)
    Január óta dolgozom is,és jól érezzük magunkat a bőrünkben.
    Azt viszont nem tudnám kimondani,leírni,hogy soha többé..
    Apának emlegetem is ezt,egyelőre kevesebb sikerrel.

    VálaszTörlés