Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. május 4., hétfő

Atesz önállóan bringázik





Mostanság írtam épp a gyerekek önállósodásáról,és az egyik kedvenc filmem,kedvenc jelenetéről.
Tegnap(2009 május 3.)Apa picit renoválta Atesz bringáját.Megemelte az ülést rajta,és meghúzta a csavarokat.Úgy gondolta,ha már hozzányúlt,hát a pótkereket is leveszi róla.
Délután aztán kimentek az utcára gyakorolni.Nem telt bele sok idő,talán negyed óra,és nagyobbik kisfiam önállóan tekerte a bringát,így 4 év,3hónap,3hét,5naposan

A filmbéli jelenet tehát ismét lejátszódott itt,a poros kisvárosi utcán.
Szabi a hátamon csücsült,és onnan figyelte a tapsvihart ,és az éljenzést.A következő elkápráztatás tőle fog érkezni...úgy sejtem..

4 megjegyzés:

  1. Már én is gondolkodtam azon, hogy le kéne szedni Miki pótkerekeit, de valahogy még nem szántam magam rá.
    Nálunk apa feladata bringázni tanítani a gyereket:)

    VálaszTörlés
  2. Nem feladta:) Feladata. Én megtanítom őket pótkerékkel meg motorral, két keréken meg apa tanít bringázni. Így osztottuk be. Persze ebben van egy olyan racionális érv is, hogy ha tanítanám most Mikit, akkor Karcsit ott kéne hagynom a babakocsiban egyedül és rohangálni Miki után a parkolóban a CBA mögött. Mert bár sok anyuka megteszi,én a játszótéren nem szívesen tanítganám Mikit bringázni...

    VálaszTörlés
  3. Na,én se leszek már okosabb..Olvasni is meg kéne tanulni!
    Így már értem!
    Csilla

    VálaszTörlés