Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. július 8., szerda

Ne húzd ki a gyufát!

Este fektettem le Petrát,és Ateszkát. Atika délután hosszasan aludt,így nem volt éppen álmos.Csapkodott,vergődött,kuncogott,nyüzsgött.Mondtam neki,hogy aludjon végre,de ő csak folytatta az imént felsorolt tevékenységeket.
Mire azt mondtam neki,hogy:
-Atika!Ne húzd ki a gyufát!
Mire ő:
-Miért Anya,neked van gyufád?
Olyan őszinte csodálkozás volt a kis hangjában,ami nem is csoda,tekintve,hogy villanytűzhelyünk van,ergo szinte sosincs itthon gyufa.A szülinapos tortáknál is rendesen szenvedünk,kölcsönkérünk,mert nincs mivel meggyújtani.
Tekintve ezen körülményt ,elég furcsa szólás-mondás volt részemről a fenyegetés. :)
A gyerek ezen aztán úgy elálmélkodott,hogy hamarosan mégis elaludt.

2 megjegyzés:

  1. ez jó! :-)
    nekünk isvan ilyen gyufás történetünk.
    régebben,kb 2 éve Dorka kutyánk tüzelt,mondtam apának,hogy vigyázni kell,mert Dorka tüzel!erre Ági odaszaladt a kenelhez,visszaszaladt és csodálkozva mondta.
    -de anya,nincs is nála gyufa! :-)

    egy másik alkalommal,kb fél évre rá grilleztünk és a megmaradt faszenet ott hagytuk az udvaron a sdütőbe,amit felborított a szél(vagy a kutya).mennek ki reggel Pittivel,Ági nagy hanggal kiabálja be:
    -anya,a Dorka már megint tüzelt! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk nekem az a szavajárásomhogy, hogy:
    -Neked nem osztottam lapot.
    Sokszor mondom ezt, ha nem fejeztem még be, de valamelyik beleszól a mondandómba.
    Hát Matyi bevetette a tanító néninél is. Nem aratott túl nagy sikert:-DDD

    VálaszTörlés