Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. július 14., kedd

Én és a kisöcsém...

"Én,és a kisöcsém ,
fütyülünk a nőkre az idén!"

"Cigány asszony jósold meg nekem!..."

"Ha végre itt a nyár,és meleg az idő..."

Ezen slágerszövegek jutnak eszembe a mai képhalom láttán...mert kép az bizony van nálunk is bőséggel.Egyszerűen nem lehet betelni velük!
Ateszka is egyre jobban ráhangolódik Szabira.Olyan édes a két minipasi együtt! Olyan kis vagányak.
Atesz heverészik délután a kanapén,és közli:
-Anya,én nemsoká csajozni fogok!
Na ja,gondolom én.Apa már edzi most,ő meg használja is a szófordulatot.Én meg tudom,hogy jóideig még az én pasim lesz mindkettő.Idén meg még tuti fütyülnek a csajokra.:)
Petra meg olyan csajos,hogy az elképesztő.Vettem neki egy nagylányos,nyárias fejkendőt,aminek gumis a hátulja,így hajráfként is funkcionál.Apa szerint olyan benne,mint egy kis cigány lány.Le is barnult,a kendőn meg nagyok a virágminták.Délután a füléhez illesztette az én függőmet,így végképp jó volt az összhatás.

A nyár meg dübörög.A srácok pancsiznak,tombolnak a kertben.Hol Szabi medencéjében nyomulnak,hol a nagyot lepik el.A létszám változó,de minimum akad 2 -3 szomszéd gyermek,meg uncsitesó.
Néha össze is vesznek,néha teljes az összhang.
Szabi is belemerészkedik már a saját kis medencéjébe,sőt mondhatni élvezi is.
Estére aztán mindenki jól megéhezik(szabi 3.5 dl babatejjel ma rekordot döntött.) és mindenki jól elfárad.Mostanság én is..:)

1 megjegyzés:

  1. Csilla-Rusy! Itt írok választ a kommentedre! Köszönjük a meghívást, ha hazajöttetek a nyaralásból, akkor beszéljük meg mail-ben a találkozó részleteit! Addigis jó pihenést nektek! Dóra

    VálaszTörlés