Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. szeptember 4., szombat

Helyzet..

Nos az eldurvult,legalábbis ami a lakás állapotát illeti.
Tegnap kipakoltam az összes csetrest az összes konyhaszekrényből.Egyedül voltam a 3 gyerekkel.Miközben a teáskészletet szedtem le,Szabi a lábamnál üvöltött,ölelgette a sípcsontom tájékát,rángatott.A szék pedig igen ingatag volt.Percenként pisilt,ivott,közben bőgött.Sajnos a papírdobozok számát tekintve vacakul állunk,így egy csomó cucc szanaszét hever a nappaliban.Ilyen pl.a kuka is.A gyerekek meg tábori körülmények között,mégpedig a dohányzó asztalnál költötték el ebédjüket.Szabi nem törölte meg a száját, sőt az anyja sem törölte meg neki.Szépen ugrálni kezdett a kanapén.Oda bezzeg beletörölte a szétmázolt rizsszemeket.Mondjuk ez még semmiség,ha úgy jobban körülnézek..
Pedantéria csendben sír a lelkem mélyén.Ezt én nem bírom.
Apa allergiás.Glettel,csiszol,tüsszög..és dicsér mindenkit...meg csókoltat.Felvette egy maszkot,és úgy nyomul,mint valami glettelő orvos.
Átmentem a bátyámékhoz a létráért.A sógornőm mondta,hogy ma még takarít,én meg csak irigykedtem.Patikai tisztaság hozzánk képest.


Bánatomban éjjel alkottam.Mit is,ha nem sapkát.Naná!

2 megjegyzés:

  1. Kitartás, bár most úgy tűnik, soha nem lesz újra rend, mégis nevetni fogtok rajta nemsokára :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a sapi nagyon tetszik. Létezik ehhez valami minta?

    VálaszTörlés