Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. szeptember 6., hétfő

Első..

Petra megkapta élete első,igazi ötösét.Versmondásért járt,amit hamar,és könnyen megtanult. A nyáron volt benne egy kis félsz,mert másodiktól ismét osztályzásara kaptak lehetőséget a pedagógusok.Szerencsére nagyon lelkes,és bár nem akarom elkiabálni,de úgy látom jót tesz neki,hogy nem napközis.Önként,dalolva gyakorol,olvas..stb..Mégis más azért anyával,itthon.
A kislány,aki mellett ül határozott,lelkes,szorgalmas nőci.Mindezek mellett sokat jelentkezik,magabiztos.Nos,ahogy Petra fogalmazta,jó hatással van rá,így ő is többet jelentkezik,bátrabb.(Nem is értem,itthon maga a megtestesült nagyszájúság.)Ma a táblánál is megoldott varázslatos piramist matekból.A tanítónéni meg is dicsérte,hogy nagyon ügyes volt.
Jól indul neki ennek a tanévnek.Reméljük így is marad.
Ateszka már kevésbé,mert úgy indította a nevelési évet,hogy hasmenés következtében,hétfőn 10 órakor haza kellett hozni.Ez persze erősen összefügg a tegnap elfogyasztott csoki,chipsz,torta mennyiségével.Eldugtam én a zsákmányt előlük,melyet a nagyszülők hoztak édesség gyanánt.Sajna nem vettem észre,hogy két szatyornyi nyalánkságot fogtam csak össze és a harmadik Ati gyomrában landolt..Atika édesség kapcsán nem ismer határokat.
Egy nap szabi(nem a legkisebb,azért is a kisbetű) ide nekem..Reméljük a holnapi nap elég lesz arra,hogy kiheverje ezt Atesz.
Jelentem,a konyhának enyhén barackvirágos színe van.Apa is ezen színben játszik,nem csak a ráhordott réteg miatt,hanem a felkent,és leesett ,újraglettel sorok miatt is.
Ma,amikor szülőire indultam a sógornőm megkérdezte,hogy tudom-é azt,hogy a lábamon barackvirágszínű foltok vannak.Nem,de jól ment a rajtam lévő cipőhöz!Amúgy kész vagyok a festéstől!!!Tegnap ki is borultam.
Bánatomban horgoltam... persze éjjel.Eddig még ez tetszik legjobban,bár lehet,hogy már elég is lesz a sapikból.Mégis,annyira jó a színe is,mintája is.Kapott egy halványsárga szalagot a szélébe,így igazán romantikus lett.Kép nem készült,csak így snassz.(Miután Apa ezt,az alig 3 hónapos fényképezőt is leejtette tegnap a kőre,már nincs mit mondanom a dologról.Ezért a gépért mondjuk nem kár,az elődjéért az volt.Mindenesetre most még vacakabb képeket csinál,mint azelőtt.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése