Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. május 9., vasárnap

Csajozós

Ateszkám tegnapelőtt szülinapi bulira volt hivatalos.(Petrám meg tegnap..)
A szülinpoas ráadásul egy kislányka volt a csoportból.
Rohantam haza Pestről,hogy elvigyük Atit,bár Apa tudta mi a dolga,hova kell menni..stb..Mégis,én jobban ismerem a szülőtársakat a csoportból,és ahogy apánk mondja,ez nekem valahogy jobban megy(szülőkkel dumcsizni,szervezni,vinni a gyerekeket).
Amikor hazaértem,nem győztem csodálni a gyermeket.Apa csinosan felöltöztette,megfésülte,beillatosította.Majdnem elájultam tőle. Mire az apja lazán,mosolyogva odavetette,hogy :
- Csajozni megy,nem?
Végülis..Azért még talán nem,de kislány hívta meg,ez igaz.Szövődnek már szimpátiák is,persze.
No,tehát Apa bizonyította,hogy ő is jól szervez,és intéz.
Én meg elfogult vagyok,és úgy látom,hogy az én kis középső fiam a legszebb ötéves pasi a kerek világon.
Jó,jó én szoktam morogni a túlzott elfogultság miatt,de néha engedtessék meg nekem is. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése