Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. május 4., kedd

Ateszka Anyák napja




...Persze már akkor sírok,amikor bejönnek.Mindig így van.A Mama kérlek meséld el nekem c. dalra sorakoztak fel.
Mondtak verset közösen,és egyenként is.Ateszka egy számomra ismeretlen verset mondott Gergővel megosztva.Arról szólt,hogy én leszek egy palotában a királykisasszony,ő pedig az én védelmezőm lesz.
Készítettek kis kaspót is az óvónénivel,amit maguk festettek ki.Ahogy ott kint állt eszembe jutott,hogy mennyire megnőtt.Láttam a pici Ateszkát magam előtt,amikor hazavittük anno a kórházból,meg egyéves kis ducikaként is felrémlett előttem.Nagyfiú,jövőre nagycsoportos.Lassan tényleg ő fog megvédelmezni engem.
Kedvencem az óvónénire emelt ,elkapott tekintet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése