Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. május 22., szombat

----

Ez egy nyilvános blog,természetesen az olvashatja,aki akarja.
Az is beleolvashat persze,akinek esetleg kellemetlen olvasni az én gondolataimat.Mégis,ezek az én gondolataim,ez az én véleményem.Nem rejtettem véka alá őket.Az ember azért is ír naplót,hogy feldolgozza valahogy ezeket az érzéseket.
Senkit nem rágalmaztam a gondolataimmal,sőt senkit nem említettem név szerint.Kiemeltem azt is,ami nekem tetszik.
Mégis...KÖSZÖNÖM ANNAK A KEDVES SZEMÉLYNEK,AKI VOLT SZÍVES KINYOMTATNI AZ ÉN ÍRÁSOMAT,ÉS A CÉLSZEMÉLYEK KEZÉBE ADNI!
REMÉLEM BÜSZKE MAGÁRA!SZERINTEM AKI NEM VÁLLAJA MAGÁT,NEM ÁLL KI,ÉS MONDJA EL,HOGY NETÁN NEM ÉRT EGYET VELEM,HANEM KINYOMTATVA RÖGTÖN VISZI IS AZ ÉN ÍRÁSOMAT..AZ AZÉRT NE LEGYEN TÚL BÜSZKE MAGÁRA.MICSODA ÁRULÁS EZ?MÓSZEROLJUK BE,MERT EZT ÍRTA ÁM..MEGJEGYZEM,MINDEN GONDOLATOM ISMERTÉK A SZEMÉLYEK,AKIK OLVASTÁK A NYOMTATOTT FORMÁT.BESZÉLTEM VELÜK ERRŐL.NEM VAGYOK AZ A FAJTA,AKI HÁTULRÓL JÖN.BECSÜLETTEL ODAÁLLTAM,ÉS ELMONDTAM,HOGY MI NEM TETSZIK NEKEM.AZ,HOGY LEÍRTAM...SZÍVEM JOGA SZERINTEM..FŐLEG NEVEK NÉLKÜL..

Mindenki megnyugodhat,töröltem a bejegyzést.A véleményem persze nem változott ettől,ezt is hozzáteszem!

"Ma nekem,holnap neked!"
Mással is megtörténhet..

16 megjegyzés:

  1. Jaj...hát ez elég "izé..." :(

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ági!Valaki kinyomtatta a sulival kapcsolatos bejegyzésem.Olyasmik voltak csak benne,amit egyébként elmondtam a két pedagógusnak.Ráadásul itt csak név nélkül emlegettem őket,nem írtam valótlanságot,és nem rágalmaztam meg senkit.
    A nyomtatott formát oda is adta a kedves ember a tanítóknak.Persze,most forronganak.
    Amúgy is rátalálhattak volna,de az,hogy valaki szándékosan oda is viszi nekik..Hát nem is tudom...hol élünk?

    VálaszTörlés
  4. Derítsd már ki,ki volt az a jó szándékú "ember" aztán köszönd meg neki!!!
    az agyam eldobom,komolyan mondom!!!!
    biztos olyan volt,akinek van kapcsolata azzal az iskolával ahová Petra jár és olvassa a blogodat! Gondold végig ki lehetett az!

    VálaszTörlés
  5. Annus!Miért kellett eltávolítani a bejegyzést?
    Leírtad a véleményedet a dologgal kapcsolatban,mert téged is érintett.Veled is történt hasonló.Ezáltal én is éreztem,hogy bizony vannak ilyen rosszindulatú szülőtársak,aki nem arra használják a blogot,amire mások.Nem olvassák csak.
    Attól még jogos,hogy együttérzel esetleg valamiben velem,hogy köztünk nézeteltérés volt.Sőt,ez így még korrekt.Valakivel egyetérthetek attól még,hogy nem mindenben egyezünk,nem vagyunk esetleg szoros viszonyban
    Vannak dolgok,amik ma velem,holnap mással(veled) történnek.Ezek olyan dolgok,amik általános felháborodást kelthetenk néhányunkban.Talán nem mindenkiben.Tehát kár,hogy törölted,amit írtál...Részemről sajnálom!

    VálaszTörlés
  6. Ilyen aljas, szemét, gerinctelen dologgal már régen találkoztam!
    Biztos lehetsz abban, hogy csakis olyan (ember?) tehette aki érintett volt a témában...
    Ha eme nemes cselekedetre képes volt, akkor fedje fel kilétét, halgattassék meg az ő véleménye is, de ne burkolózzon a névtelenség mögé...
    Vegye a bátorságot fedje fel kilétét, esélyt adva ezzel cselekedete megértéséhez!

    Én a te helyedbe Csilla, ha nem jelentkezik az ismeretlen ismerős, akkor kinyomtatnám ezt a bejegyzést is a hozzászólásokkal együtt és átadnám a tanárnőnek, nehogy lemaradjon azokról a gondolatokról, amik neked (jogosan) fájnak, téged, a gyerekeidet érintenek...

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm ,hogy így átérzitek a helyzetet!
    Számomra is megdöbbentő volt ez a dolog,de mindig hoz az élet új tapasztalást,új leckét.

    VálaszTörlés
  8. Valami olyat írtama bejegyzésbe,amit nem lehetett megmutatni? Nem gond, csak csodálkoztam, hogy nem jelenítetted meg.

    VálaszTörlés
  9. Annus!Én megjelenítettem!Aztán azt láttam,hogy törölted.Itt volt a többi között.Ezért is írtam,hogy nem kellett volna eltávolítani.
    Tegnap nem néztem,mert rosszul voltam.Be van gyulladva a fülem.Azóta aktiváltad?Nem látom..Nézd meg,meg is jelenik a kép,és ,hogy a bejegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Nem, írtam egy sokkal hosszabbat...egyébként nekem ma azt mondta az óvónő, hogy nem adta az engedélyét, hogy írjak róla....jó, mi?
    Nem írtam, hogy hol van az intézmény és vezetékneveket sem..
    A lényeg, hogy vedd ki Petrát,mert sérülni fog a kis lelke. Ha a reál tárgyak érdeklik, akkor vidd a Bíró Lajos Ált. iskolába, ha pedig nem annyira van oda ezekért, akkor a 3-as suli lesz neki jó.

    VálaszTörlés
  11. Valami hasomlót szerettem volna írni, amit Mónika, de mivel megelőzött és tetszik a frappáns megfogalmazás, így csak mély egyetértésemet fejezem ki...

    Sajálom, hogy törölted a megjegyzést... a célszeméyl már úgyis olvasta azt amit egyébként is elmondtál neki szóban...

    és bocs, hogy pár napja eltüntem... hazalátogatóban voltunk Kalocsán... majd mesélek :)

    VálaszTörlés
  12. Valami hasomlót szerettem volna írni, amit Mónika, de mivel megelőzött és tetszik a frappáns megfogalmazás, így csak mély egyetértésemet fejezem ki...

    Sajálom, hogy törölted a megjegyzést... a célszeméyl már úgyis olvasta azt amit egyébként is elmondtál neki szóban...

    és bocs, hogy pár napja eltüntem... hazalátogatóban voltunk Kalocsán... majd mesélek :)

    VálaszTörlés
  13. Kedves Páczainé Mészáros Csilla,

    engedje meg, hogy bemutatkozzam: Árki Attila vagyok, az Ön által oly mély tisztelettel csak „énektancsi”-ként emlegetett „célszemély” férje.

    Önnek is, nekem is fontos, hogy ne töltsünk el sok időt feleslegesen, ezért szeretném megkönnyíteni nyomozását és megkérni, hogy az Ön számára megfelelő jogi lépéseket tegye meg, amennyiben a világszerte publikus interneten megjelent írásai szerző jogi védelem alá esnek és ezt azzal, hogy egyet közülük kinyomtattam, megsértettem és Önnek anyagi kárt okoztam.

    Remélem a megspórolt időt tartalommal tudja feltölteni Önmaga és családja örömére.

    Tisztelettel,

    Árki Attila

    VálaszTörlés
  14. Mondjuk azt továbbra sem értem, hogy miképpen talált rá a blogra...
    Ez a történet a Te szemszögedből íródott le és a Te gyerekedről szól. Arról az emberről, akit neked foggal , körömmel kell védened.
    Én tovább nem vitatkoznék Árki úrral, mert nem éri meg, hogy hetekig rágódj ezen.

    VálaszTörlés
  15. Tisztelt Attila!
    Köszönöm levelét!
    Én úgy emlékszem,hogy "énektancsit" nem írtam,hanem éneket tanító pedagógust.
    Töröltem a bejegyzést,így ezt nem tudom ellenőrízni.Szerintem nem sértő az Ön által "idézett" forma sem.Célszemélyt használtam,de ezt sem tartom különösebben sértő fogalmazásnak.
    A blogom publikus ugyan,de világszerte olvasottnak semmiképp nem mondanám.
    Amit leírtam,nevek nélkül tettem,és az olvasók zöme még csak a település közelében sem lakik.Bárki olvshatja persze, és ezt tudtam akkor is,amikor erről a témáról írtam.
    Azt mégis furcsáltam,hogy a nyomtatott forma hamarosan az igazgatónál járt.
    Arról nincs szó,hogy esetleg előtte nem vállalnám amit leírtam,de továbbra sem értem azt,hogy miért kellett ilyen módon felhasználni.Nekem ez furcsa,de nem vagyunk egyformák.
    Nekem Ön anyagi kárt nem okozott,sőt nem is sértett meg.
    Megnyugtatom,tartalom akad bőven a családom életében!Amennyiben kíváncsi rá,már tudja,hogy hol olvashat utána.A sértettségét sajnálom,ma beszéltem a feleségével,és belőle nem ez áradt akkor.
    Tisztelettel:
    Páczainé Mészáros Csilla

    VálaszTörlés