Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. január 22., péntek

PAFF!

Kivagyok..
Éjjel csengett a telefon,úgy fél kettő lehetett.Hosszan csengett,először azt hittem,hogy már ébreszt.
Elég kóma voltam,így épp csak rápillantottam,de addigra le is tették.A hátsó szomszéd volt.Annyira nem voltam észnél,hogy kérdéseket tegyek fel magamnak,ugyan miért is hívott..
Reggel hívtam fel őket.
Azóta kivagyok. Éjjel valaki bejött hozzájuk a kertbe,és valamilyen eszközzel elkezdte vágni az ajtón lévő redőnyüket.Be akart menni.A szomszédunk Edit,3 éves kisfiával volt otthon.Hallotta a motoszkálást,de be volt nagyon tojva.Szerencsére épp akkor ért haza a párja,aki elriasztotta a behatolót.Felénk menekült a betörő,átugrott a kerítésünkön,és nálunk futott végig.Kinéztem az ablakon,és láttam...Ott voltak a lábnyomai a szűztiszta hóban,a háló ablakától 3 méterre.Szaladt,csúszott végig a havon,ahogy elmenekült.Látszott a nyomokon,hogy sietett.Végigszaladt ott,ahol nyáron a gyerekek medencéje áll,el a homokozó,és a hinta mellett.Egy rossz szándékkal érkezett idegen.Nagyon megrázott.Talán érzékeny is vagyok,de kezem-lábam remegett.Bent nyugodtan aludtunk a gyerekekkel,míg kint a kertünkben egy betörő szaladgált.
Átugrott a következő szomszédba,mert a mi kapunk nehéznek látszott a kovácsoltvas tüskéivel.Bátyáméknál két kutya is akad,gondolom arra nem mert elindulni.
Megrázott a dolog,hogy a privát zónánkban ólálkodott valaki.
Egyértelmű volt,hogy a szomszéd házban otthon vannak,mert kocsi is parkolt az udvaron.Ennek ellenére vágni kezdte a redőnyt.Mit tett volna,ha bejut?Szinte repült át a kerítésen,mert az első nyom túl a sövényen,úgy másfél méterre van.Hiába,gondolom már gyakorolta ezt a "szakmát".
Félek,mert ilyenkor meginog az ember biztonságban vetett naiv hite.
Mi becsülettel dolgozunk,élünk.Befizetjük a befizetni valókat,gyűjtögetünk,hogy nyaralni tudjunk menni,hogy a gyerekeknek meglegyen mindene.Mások egy kerítésen ugranak át,és betörnek.Ott menekülnek el, a mi becsületes,ártatlan világunk mellett...
Szerintem nagyon gusztustalan dolog..Most eléggé paff lettem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése