2010. január 22., péntek

Félévi

Megvan az első félévink!
Büszke vagyok kicsi Petruskámra.Sok szép eredmény van benne!
Amit tudtunk,az meg is jelent itt.Írása nem a legbiztosabb.A matematika tökéletes lett,abban igazán profi.Hibátlan lett a félévi mérő is.Hiába,a reál megy neki.Nem csak külsőre olyan,mint az apja.
Az,hogy a felszerelése hiányos lenne?Csodálom,mert eddig semmi nem hiányzott neki.Egyetlen egy dolog,a tornazsák.Az végleg elveszett a suliban.A felszerelésére,ceruzáira kínosan ügyelek.
A leckéje?Egyszer előfordult,hogy a napköziben nem fejezte be,és én itthon nem vettem észre,pedig az első dolgunk,hogy megnézzük a füzeteket, könyveket.Amúgy az a véleményem,hogy a napköziben minimum a mennyiségi ellenőrzés,ergo legalább mennyiségileg kész kéne lenni a leckének.Arról már nem is beszélek,hogy leláttamozza a kolléganő úgy,hogy fordítva írt betűk,vagy számok vannak benne..nem javít,nem húz alá..Itthon persze kijavítjuk,no de azért csak kéne javítani neki is,legalább azt,ami szembeötlő.Nem,nem mintha a bizonyítványt szeretném "magyarázni",csak ezekkel nem értek egyet.
Olvasni is megfelelően tud,szerintem az olvasás értékelő rész egy baromság amúgy..Mi az,hogy egy elsős olvasása félévkor kifejező,és folyamatos? Végig szótagol a könyv is,nehogymá folyamatosan kéne,sőt kifejezően.Az majd készség szinten,amikor jártasságot szerez.Most?Jó,hogy szótagol,az a dolga!
Nos,imádott picinykém ügyes kislány,és én nagyon-nagyon büszke vagyok rá!


Az utolsó oldalon az áll,hogy a furulyán segítséggel szólaltatja meg a dalokat.Nem tudok jó képet csinálni.szerintem reális,hogy még nem önállóan.5 hónapja tanulja.

1 megjegyzés:

  1. Hát, nálunk is lett olyan, amivel nem értünk egyet teljesen...
    a furulya kapcsán pedig, biztosan gyerektől is függ, mennyire érez rá.
    Én jobban örültem volna valami komplex, szabad szavas tájékoztatásnak, ez az aláhúzogatós olyan semmitmondó tud lenni...

    VálaszTörlés