Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. január 22., péntek

Félévi

Megvan az első félévink!
Büszke vagyok kicsi Petruskámra.Sok szép eredmény van benne!
Amit tudtunk,az meg is jelent itt.Írása nem a legbiztosabb.A matematika tökéletes lett,abban igazán profi.Hibátlan lett a félévi mérő is.Hiába,a reál megy neki.Nem csak külsőre olyan,mint az apja.
Az,hogy a felszerelése hiányos lenne?Csodálom,mert eddig semmi nem hiányzott neki.Egyetlen egy dolog,a tornazsák.Az végleg elveszett a suliban.A felszerelésére,ceruzáira kínosan ügyelek.
A leckéje?Egyszer előfordult,hogy a napköziben nem fejezte be,és én itthon nem vettem észre,pedig az első dolgunk,hogy megnézzük a füzeteket, könyveket.Amúgy az a véleményem,hogy a napköziben minimum a mennyiségi ellenőrzés,ergo legalább mennyiségileg kész kéne lenni a leckének.Arról már nem is beszélek,hogy leláttamozza a kolléganő úgy,hogy fordítva írt betűk,vagy számok vannak benne..nem javít,nem húz alá..Itthon persze kijavítjuk,no de azért csak kéne javítani neki is,legalább azt,ami szembeötlő.Nem,nem mintha a bizonyítványt szeretném "magyarázni",csak ezekkel nem értek egyet.
Olvasni is megfelelően tud,szerintem az olvasás értékelő rész egy baromság amúgy..Mi az,hogy egy elsős olvasása félévkor kifejező,és folyamatos? Végig szótagol a könyv is,nehogymá folyamatosan kéne,sőt kifejezően.Az majd készség szinten,amikor jártasságot szerez.Most?Jó,hogy szótagol,az a dolga!
Nos,imádott picinykém ügyes kislány,és én nagyon-nagyon büszke vagyok rá!


Az utolsó oldalon az áll,hogy a furulyán segítséggel szólaltatja meg a dalokat.Nem tudok jó képet csinálni.szerintem reális,hogy még nem önállóan.5 hónapja tanulja.

1 megjegyzés:

  1. Hát, nálunk is lett olyan, amivel nem értünk egyet teljesen...
    a furulya kapcsán pedig, biztosan gyerektől is függ, mennyire érez rá.
    Én jobban örültem volna valami komplex, szabad szavas tájékoztatásnak, ez az aláhúzogatós olyan semmitmondó tud lenni...

    VálaszTörlés