Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. január 15., péntek

Elvitték

Elvitték őket a mamiék.Mindhármat,bizony még Szabit is.Most először.
Úgy állt a helyzet,hogy épp összeomlani készültem,csendben és vidáman.
Jó,titkolom,meg ugye túlzó is vagyok,de mégis..
Félévzárás van,így statisztikát,félévi beszámolót is kellett írnom,és 4 doga volt erre a hétre,amit máig le kellett volna adnom.Egyet nem sikerült. Aztán ott van,amit újra kell írnom.
A statisztikát 100 feletti gyerekszámról írtam,heti bontásban,táblázatba pálcikázva,a másik kezemmel meg dolgozatot csináltam,közben dolgoztam.A gyerekeket hozom-viszem,Petrával tanulok minden délután..(Mostanában kever néhány betűt..majd egy külön litániában kap a dolog helyet.)
Fú..béna,hogy mostanában ennyit írok erről,erről hogy milyen "nehéz" nekem..de evan. Bár a nehéz ugye nem itt kezdődik,meg hát mindenki a maga sorsának kovácsa,amekkorát harap az életből,azt kérem tudja megrágni is.
Nos,mégis bedőltem kicsit.
Így mamiék a segítségemre siettek,és elvitték hétvégézni a 3 gyermeket.
Bánt persze,hogy "önös érdekeim" is motiváltak...A srácok viszont alig várták.Eredetileg Petra nem ment volna,mert neki tanulni kell ,de végül kisírta magának.
Szabi meg üvöltött,hogy menni kell,akkor rendesen fájt a szívem,amikor a kocsiba raktuk,és sírt,csak sírt..
Ott semmi baja nem volt már.Rámol,pakol,kiabál a mami után,megevett egy felnőtt mennyiség vacsorát,aztán hálózsákban nyomult a nagyokkal.Együtt alszanak hárman,egy nagy szivacson.Amikor telefonon beszéltünk a mamival,csak azt lehetett hallani,hogy nagy sikítás,vihogás van a háttérben.
Tehát csak én vagyok picit lelkifurdis.Jó,persze már nem pár hetes,hónapos baba Szabi sem,nem hogy a két nagy..Már elég nagyok,hogy menjenek,és jót is tesz nekik is.Azt mondták,alig várják,hogy ott egyenek pirítóst,mert a maminál az finomabb.Annyira cukik.Ilyenkor tanulnak más szabályokat,viszonyulásokat,nyílik körülöttük a világ.Mennek kirándulni,stb..Néha kell ez.
Gondolom most már rég alszanak,és a kép valami ilyesféle lehet most ott is.(Hogy én hol alszom éjszaka? Hm?Itt,igaz szűkösen,de ez a legeslegeslegeslegjobb hely a világon.)
Hiányoznak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése