Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. január 9., szombat

Képekben

Atika még a szüli-névnapja előtt kijelentette,hogy ne fejlesztő játékot vegyünk neki.Úgy látszik ez tipikus ártalom,és ezekkel túllőttünk már a célon.
Így teljesen "snassz" mai,divatos cuccokat kapott. Bionicle,és Transzformersz.
Azóta kétpercenként szerelünk autóból robotot,és vissza.Ez is fejleszti,mégpedig az én türelmemet.
Apa hátizsákot kapott,és pár bájosat a gyerekektől.
Amint vége a jelenlegi hajtásnak,úgy rendezünk nagycsaládi,és kölyköknek szóló bulit is.
Mikor lesz vége,azt nem tudom,miután tegnap megszületett az első visszadobott dolgozatom.Ergo karót kaptam.(Vagyok olyan bolond,hogy lassan 34 évesen,még képes vagyok bőgni ezen.)
Inkább egy kis vidámság képekben:

1 megjegyzés:

  1. Hát ezen behaltam, hogy nem kért fejlesztő játékot. Nálunk a lego a menő Mikinél. A legnehezebbeket is ki tudja rakni egyedül, néha csak sasolok. Szerintem ez is fejleszt, csak egy komoly gond van vele, baromira nem olcsó! Én spec. a bionicle meg hasonló figurákat utálom, mert abból mást nem lehet építeni, de valamiért a gyerekek annyira odáig vannak érte...

    VálaszTörlés