Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. április 4., vasárnap

Gyerekek szobája

Most,hogy a nagyok nincsenek itthon szanáltam a szobájukba.Érdekes kincsekre is akadtam,de ez majd egy másik bejegyzés témája lesz.Csomó szemetet is leltem persze,mert bizony hajlamosak a gyűjtögetésre,az utolsó cukorpapírkát is megőriznék mondván,hogy az emlék.Mondjuk én is ilyen vagyok,és nagy elhatározás kell hozzá,hogy megváljak dolgoktól.Szoktam is ismételgetni a Mamitól tanult szlogent,miszerit ezek a dolgok csak tárgyak.
A szanáláson kívül Apával ma elkészítettük a húsvéti meglepetést is a szobába.Régen készülök már ilyesmi dekorálásra,most meg is valósítottuk.A díszek között akadnak ugye általunk készítettek is. A gólyát követte egy papírtekercs gomba,amit Petrával együtt készítettünk.Ezután jött egy méhecske,amit én alkottam meg tegnap.Ők is felkerültek a szobába dísznek.
Nekem nagyon tetszik,remélem a srácok is ámulni fognak rajta.
Petrának közben megjött a fogtündér,mert a jobb felső kettes metszőfoga az unokatesóval való birkózás közben kiesett.Ez a napokban történt,de eddig nem jött a fogtündére.Most egy pici,köves ezüstfüli várja a párna alatt.Ma is beszéltünk telefonon,és kiderült,hogy újra izzítani kell a tündért,mert tegnap éjszaka a másik,bal kettes is kiesett felül.Arra ébredt állítólag,hogy a nyelvén van a foga.Kis fogatlanka lesz megint.
Húsvéti meglepetés mégegy várja őket itthon,de ez egyelőre még titkos,majd hétfőn lát csak napvilágot.(Reméljük a dekort sem látják meg előbb..Netbúvár nagyszülők...)
MINDENKINEK KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPET!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése