Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. április 4., vasárnap

Én erre képtelen voltam..




Cane corso et enfant
Uploaded by stefd75. - Explore other animal videos.

A kutyánk épp ilyen fajta volt.Hatalmas példány már kicsinek is,és természetesen gyönyörű.Rengeteg rágódás után úgy döntöttem,hogy én ezt nem vállalom.Vethet rám bárki követ,meg is érdemlem.
Sokat sírtam a dolog miatt,furdalt a lelkiismeret,mert Apa ,és a gyerekek nagyon szerették,főleg Szabi.Én is szerettem,bár ez hülyén hangzik,de mégis.Ennek ellenére én sosem hagynám egy ilyen kutyával felügyelet nélkül a gyerekeimet,még akkor sem,ha itt nő fel velük.60 kiló is lehet a kifejlett állat súlya,és nekünk csak 200nm a kertünk.
Tudom,biztosan lehet nevelni,fegyelmezni,de háromszor olyan erős a harapása,mint egy Németjuhásznak.Ez az állat ráfog valakire,annak törnek a csontjai,ez nem kérdéses.Azért jöttünk ide lakni a lakótelepről,hogy legyen a gyerekeknek kert,és akár folyamatos felügyelet nélkül is biztonságosan tudjanak játszani benne addig,amíg én ne adj' Isten teregetek..Emellett a kutya mellett nem éreztem volna őket biztonságban.Akár csak játékból is úgy feldönti a gyerekeket,hogy bajuk esik.Én le sem tudom állítani,hisz egy súlycsoportban vagyunk.
Végül Apukám szavai adták meg a biztos döntést.Állattenyésztő ,egész életében állatokkal volt,és kutyát is tenyésztett.Ő is azt mondta,hogy felelőtlenség ezt az állatot megtartani.A betörőtől tuti megvéd,de hogy én magam sem merek kimenni a saját kertembe az nem reális dolog.
Visszaadtam hát a tenyészőjének,aki nagyon fair ember vol és még a kutya árát is visszafizette.Fájt a szívem és sírtam a dolog miatt.
Következtetéseket is levontam..
-Nem dönthetek úgy ,mint egy ötéves gyerek.Hirtelen,és érzelmi alapon.Nem hozhatok valamit haza úgy,hogy kellő információm nincs róla.
-A férfiak ebben is másként mérlegelnek.Apa nem érzi a veszélyt,ő bizott a kutyában annyira,hogy a gyerekeket nem féltette tőle.Másként néz és látja.Erre is figyelnem kell jobban,bár tudom,hogy nem vagyunk egyformák,de ez megerősített ebben.
Nagyon sajnálom,de Shéna már egy hete nem a mi kutyusunk..

1 megjegyzés:

  1. Még 1 x, jól döntéttél, mert a kutya ha maradt volna, ti sose lettetek volna ősbizalom barátok és ő ezt érezte volna. De szerintem bátor voltál, mert fontos, hogy valaki be tudja ismerni, hogy meg lehet változtatni az előző döntésünket. Majd idővel kialakul, hogy mi lesz a jó. Jelző kutya kell, vagy erőt sugárzó? Mi a fontos?? A gyerekek mindent szeretni fognak!!

    VálaszTörlés