Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. november 16., kedd

Köt,horgol,hímez

Mint a nagyok. Elképesztő,hogy mennyire rá van kattanva a témára.Már a suliból hazafelé megkérdezi,hogy csinálhatja-e tanulás után ezen tevékenységek egyikét.
Megtanítottam a kötés alapjaira ,és keresztszemezik is egy ideje.Jó,a hátulját nem kell nézni,de elöl egész OK. Gyerekeknek szánt darab,papír,szóval azért egyszerűbb.Mondhatni,hogy állandó látogatói lettünk már a helyi kreatív boltoknak.Ami nagyon jó,és tulajdonképpen egyenes következmény az az ,hogy még szebb lett az írásképe,és a furulyát is ügyesebben irányítja az ujjaival.Hiába,fejleszti magát a gyermek.
Én meg már karácsonyi lázban.Készülünk a sulis Luca napi vásárra. Horgolt angyalkák lesznek porondon,amit Petrus árul majd.Van még pár apró ötletem,amit majd elkészítünk addig.


2 megjegyzés:

  1. Anna is kérte, hogy tanítsam horgolni, kb az 5. láncszemnél elbőgte magát, hogy nem megy és feladta :)
    Mondjuk sejtettem, neki a gyors sikerélmények fekszenek...

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlenül ügyes Petra! :) Rólad nem is beszélve!
    Ezek az angyalkák! nagyon szépek!
    ma voltam a piacunkon és egy öreg néni horgolt pici csengőket árult,ki voltak keményítve és kis arany szállal meg volt bolondítva, csodaszép volt!egyből rád gondoltam, megpróbálhatnád azt is, annak is biztos nagy sikere lenne a vásáron!

    VálaszTörlés