Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. november 27., szombat

Antibigyó,tanulás,első hó

A helyzet épp azt hozta,hogy múlt hét szerda óta itthon parkolunk.Ati kezdett el köhögni,de valami brutális módon.Ehhez kapcsolódott Szabi,aki túl akart tenni a bátyján.Sikerült neki.Csiga verzióba ment át,és bőséges váladékot termelt,plusz köhögött ezerrel.Lázuk ugyan nem volt,de vittem őket a dokihoz.Ati addigra jobban volt,gyakorlatilag szétbontotta a várót.Cirka 2 órát vártunk ott,így nem is csoda,hogy türelmét vesztette.
Szabi antibiotikumra ítéltetett.Orrát szívjuk,gyógyszerezzük.Egy-egy ugri-bugri után hosszasan, ugatva köhög.
A képzésemet igen csak hanyagolom idén.Mennék én,de olyan rosszul szervezik.Egy héttel korábban tudjuk meg,hogy menni kell.stb..
Tegnap mégis neki indultam,amit persze hosszas szervezés előzött meg.Tudom,szörnyen hangzik,hogy beteg gyerek mellől,de azért nem olyan vészes a helyzet.Szerveztem segítséget a fiúk felvigyázására,és elindultam Pestre.Az M0 totál be volt állva,nem lehetett felhajtani rá.visszafordultam,és megálltam az ALDI előtt,hogy apától kérjek instrukciókat.A GPS nála volt,miért is ne..Ő pedig dolgozott.Végül el is indultam volna a városon át,de a kocsi meg sem kettyent.Az akkumulátor szenved egy ideje,megérett a cserére.Apa küldött is telefonon segítséget,de én megkértem egy kedves úriembert,hogy toljon be.Be is tudtam ugrasztani a kocsit,ami eddig nekem sosem sikerült.A srác meg ordított utánam,hogy DEFEKTES A BAL HÁTSÓ IS!A lehúzott ablakon át jól hallottam rémisztő szavait.Más se kell egy mazsolának.Mérlegeltem,hogy amennyiben megállok a kúton,hogy a gumival foglalkozzam,úgy ismét lefullad a kocsi,ha leállítom.Nézegettem,hogy húz-e valamerre.
Suliba menet végleg lefújva.Végül pöfögtem egy bő fél órát a következő áruház,LIDL előtt,mire jött a segítség.A kocsit nem mertem leállítani,de a gumiról diagnosztizáltam,hogy csak lapos,és nem lyukas.

Nos,ennyit a sikereimről.
Itthon nyomattam így Atikának egy kevéske iskola előkészítést.Kezdem megismertetni a furulyával.Rájöttem,hogy butaság lenne kiaknázatlanul hagyni,hogy én is jól tudok rajta játszani.Nosza,megtanítom előre.Nem tudom,hogy énekes osztályba kerül -e,de az ujjacskái is ügyesednek a hangszer által.
Ma pedig leesett az első hó,amit a két fiú,és Lilike nagyon élvezett.
A családunkban leginkább elhangzó mondat mostanság az,hogy HIÁNYZIK PETRA!
Atika teljesen elveszett,de nyitott Szabi felé is.Néha kicsit erősen lép ugyan fel,de sokkal több testi kontaktust,ölelést,puszit váltott vele az elmúlt két napban.Hiába,a lányok szervezik a férfiakat,tartást adnak nekik,még akkor is,ha kicsik!
Petra pedig nagyon hiányzik!






2 megjegyzés:

  1. Na, ti szegények!
    Most egyébként "ez a divat"
    Mi a lányok szülinapjának hetében jártunk így, és mit ne mondjak, (írjak) elég nehezen jöttek rendbe...
    :(
    Jobbulást nektek!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos van most valami köhögős vírus...
    Mi már 3-hete vagyunk benne,és nem mondhatom azt,hogy valamit is javultunk volna:(
    Peti is és Én is szedjük 1-hete az antibiotikumot,de semmi javulás nincs:(
    Megkérdezhetem,hogy Nektek mit írt fel az orvos?
    Jobbulást Nektek!

    VálaszTörlés