Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. november 21., vasárnap

Judo

Mint ahogy már írtam,Petra is elkezdett járni a judo edzésekre.5 alkalommal volt eddig.A második edzés után az edző külön odament apához,hogy referáljon a csajról.Azt mondta,hogy nagyon tehetséges a kisasszony.Olyan kis srácokat küzdött le,akik már egy-másfél éve járnak,és már övvizsgájuk is van.Apa csak lesett.Persze a technika elég tökéletlen még,de nagyon fogékony,és hatalmas harci tűz ég benne.
A legutóbbi edzésre bementünk családilag,és megnéztük mi is a helyzet.Csak lestem.Kibújik az összes fogásból,leszorításokból.Néha látványosan fájdalmas pozíciókból kiküzdötte magát,olyan fejjel,hogy épp csak nem szaladtam segíteni. :)
Megy előre.Egy ideig egy vele egyidős kislánnyal dolgozott,aki jóval nagyobb volt nála.A kislány meg sem tudott mozdulni,amikor Petra leszorította.
Az edző egy kisfiút adott mellé,akit külön megkért,hogy most már ne finomkodjon Petrával.A kisfiúnak is úgy nekiment,hogy csak lestem.Végül ő sem tudott mit kezdeni a lányommal.
Ott ég tehát a harci tűz a lelkében,csak fel kell kicsit paprikázni.Ez talán pont jó lesz,hogy megérezze az erejét,ami benne rejlik.Remélem fel is bátorodik általa.Itt jól érzi magát,az edző ugyan kemény,de nagyon ért a gyerekekhez.A társaság pedig jó.
Egyértelmű,hogy a mozgásos tevékenység Petra asztala.Amibe belefog a sportok közül,az mind jól megy neki.
A sulis úszáson legutóbb volt,amit ő tudott egyedül megcsinálni az osztályukból.Ötösöket kap sorra,holott a legerősebb csoportban dolgozik az úszó edzéseken.
Örülök,hogy ez is jól megy neki.Zárójelben megjegyzem,hogy a legutóbbi matekfelmérő is 99% lett,szóval nagyon büszkék vagyunk rá!


1 megjegyzés:

  1. Érdekes ám, amit múltkor Petráról írtál, mert én sem azt a full érzékeny oldalát ismertem meg.
    Szerintem nagyon is tökös csaj. Biztosan vannak olyan időszakai, amikor másképpen reagál dolgokra, jobban felveszi őket, de hát..ez mindenkire igaz. Ügyes a sportban...szegény Atika:-)) Jaj neki, hiába judozik Ő is, Petra maga alá gyűri seperc alatt:-)

    VálaszTörlés