Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. március 3., csütörtök

Dobocska

Egyszerű sajtos dobozból készítettünk ma dobot.A pontos neve nem jut most eszembe,de lehet készen is kapni.Két oldalán lógnak maguk az ütők,a nyelet pedig megfelelő ütemben kell pörgetni, forgatni.Elég jó kis hangszer kerekedik belőle,jó hatással van a ritmusérzékre,figyelemre.
Kell egy nyél,színes papír,karton,kevéske fonal,és ragasztó a dologhoz..no meg két fagyöngy.
A gyerekek odavoltak érte!
>


3 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó, akkor már csak egy doboz sajtot kell vennünk (a vita elkerülése érdekében)
    :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeleburdi vagyok!
    :)
    A nyelet miből csináltátok és hogy rögzítetted?
    nekem egyből egy rossz ceruza, és ragasztópisztoly jutott az eszembe első ránézésre, de menet közben úgyis kiderül!
    :)
    (vagy nem)
    :D

    VálaszTörlés
  3. Én egy dekor nádból vágtam le két nyelet.A harmadikat már nem is tudtam,mert ott vastagabb volt a nádszál..
    Szerintem a ceruza is tökéletes,vagy bármi,amit jól meg lehet ragadni. :)
    Ragasztópisztoly a vágyaim egyike.Még nincs,így nem is tudunk semmit elég erősen odaragasztani.
    Kilyukasztottuk ugye a dobozt oldalt,és belül,a doboz falához ragasztottuk a nádat..végül ragasztószalaggal is megerősítve a dolgot.

    VálaszTörlés