Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 15., csütörtök

Kori

Sosem voltam egy sportlady.Kicsit sem.Az úszást szerettem,az jól is ment.Sajnos a településen,ahol felnőttem nem volt jó ideig uszoda,mire építettek,addigra már nem voltam elég fiatalka.
Aerobik volt a későbbi mozgás,amit már fogyókúra kiegészítésként végeztem tiniként.
A későbbiekben pedig csak a fogyókúra maradt,mert volt miből.Három gyerek,három bálnakorszak.
12 évesen megtanultam jégkorizni.Egész jól ment,de kb. 18 éves korom óta ezt sem gyakoroltam.
A gyerekeim elég jól görkoriznak,ami a nagyokat illeti.A kicsit még nem állítottuk guruló kerekekre,érthető okok miatt.
Addig nézegettem,ahogy gurulnak a srácok,míg a nyaraláson kiszakadt belőlem a gondolat. Veszek magamnak is egy görkorit!
Tegnap meg is vettem.Fel is vettem.Rögtön popóra is kerültem.
Apa azt sem tudta sírjon,vagy nevessen.Megkérdezte,hogy biztosan komolyan gondolom én ezt.Ráadásul szégyenszemre még csak felállni sem tudtam egyedül.
Igen,komolyan gondolom!Menni fogok vele,ha addig élek is,amire van esély..
Elolvastam pár fórumot a felnőtt görkori rajongóktól.Kinek csukója,kinek karja tört.Csuklóvédőm,meg kobakom még nincs,de vennem kell.
Azért pár métert mondjuk gurultam is tegnap,de nem jöttem még rá a technikára.Másként kell hajtani,mint a jégkorit.No,meg nem is 18 éves vagyok,hanem lassan a duplája.
Mégis,nagyon rákattantam,és menni szeretnék vele.
Elég vacak,hogy nincs aszfalt felénk,maximum sokkal beljebb a városban.Legalább lesz pár vidám perce az itt lakóknak.
Csodálom a gyerekeim,hogy ezt pikk-pakk megtanulták.Milyen fura,hogy sok dolog lehet,amiben gyengébben teljesítünk,mint pl. a saját 5 éves fiunk.Ők oly könnyedén suhannak vele,hogy totál könnyűnek tűnik a dolog.Én meg rögtön elesek.Nem baj,kell a mozgás,és fő a lelkesedés!Milyen jó lesz,amikor együtt gurulunk..reméljük menni fog!

1 megjegyzés:

  1. Nekem is van korim, sokáig azzal mentem minden felé,még nem estem egy hatalmasat...azóta tán háromszor ha volt a lábamon...

    VálaszTörlés