Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 19., hétfő

Bunker...sokadszor

Hiába na!Így vegyen az ember szebbnél-szebb kis heverőket a gyerekeinek.Minek, végtére is mindenféle rongyikákat,meg ágyneműhuzatokat kifeszítve igen jó bunker készíthető.Ezáltal feleslegessé válik az ágy,mint olyan.Érteném én,csak fel nem foghatom,hogy valaki önszántából szándékozik a földön aludni,mikor van kényelmes ágya is.
Ez a bunkerépítés is amolyan örök dolog a gyerekek körében.Sosem veszti el a népszerűségét.Én máig emlékszem a rózsaszín,mintás gyerekpléd minden díszére,amit két szék közé kifeszítve használtam sátor gyanánt.Volt benne valami varázsos,az én kis világom,ahová el lehet bújni,táborozni hagyni,hogy szárnyaljon a képzeletem.
No,de aludni?! :)
ui.: Már mindkettő a mi ágyunkban van.Mégis rájönnek azért,hogy a föld az kemény.Alapkérdés még mindig az,hogy minek is vesz akkor az ember szebbnél szebb kis heverőket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése