Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. szeptember 27., vasárnap

Terheseknek való macis hálóing..és a gyurma esete..

Erős idegzetűeknek!
Nos,hogy az ember miért is van még délelőtt 10 óra magasságában, terheseknek szánt, kissé nagymamás,macimintás,jelen testalkatomhoz mérten minimum kétszer méret hálóingben,azt talán csak a magamfajták érthetik.Magamfajtán a 3,vagy annál több 7 éven aluli gyerekkel rendelkező anyákat értek.(Megjegyzem..nem is kell ehhez 3,szerintem már egy is elég.)
Nem ebben az időben,nem 10-kor keltem ki az ágyból.Szó sincs róla.Az úgy fél hat körül történ,mikor is az allergiás Apuka dolgozni indult.Ő, az általam ismert leghangosabban tüsszentő,orrot fújó ember.Fel is ébredt rá apraja-nagyja.
A nagyja vissza is aludt,de az apraja nem.Ő sírt.Így az alvásnak lőttek.
Ezt végképp belátva,7 óra tájt reggeli készítéshez fogtam.Indult a nap.Álmos anyu lévén, a hálóing volt az öltözet.Szabolcs rövid időn belül körbedobálta a konyhát apró péksüteménydarabokkal,és locsolt rá egy kevés babatejet a magasból.Ati, csatlakozva az ötlethez a kakaót öntötte a pizsamára,mert elvétette a szájáig tartó út hosszát.Míg én mindezt négykézláb,és szigorúan hálóingben próbáltam összeszedni,a gyerekszobában már harsant is Petra hangja!
-Anya!Jó lesz ez a póló?
A mellékhelyiségben Attila szólított,hogy tekintsem meg minden rendben van -e,nincs-e hasmenése..
Szabolcs pedig nekilátott a DVD-k szokásos napi átrendezéséhez.
Megnéztem Atit,konstatáltam,hogy Petrának sikerült a legrövidebb pólóját elővenni,miközben Szabolcs az előszobai tükörhöz ért,és azt kezdte el valamiért, két különböző pár cipővel püfölni.Közben szélesen vigyorgott.Ezen a ponton felsejlett előttem a Magne B6 reklám,és hogy ebből talán ebben a szent minutumban kéne egy egész dobozzal bevenni,hogy a belső feszültségemet uralni tudjam.Míg ezt végiggondoltam,addig Ati cselekedett,és kicsavarta Szabi kezéből a két cipőt.Szabi meg erőteljes hajhúzós támadásba kezdett,ami Atiból a lehető legszörnyűbb hangot képes(érthető mód)előcsalogatni.Szétszedtem a fiúkat.A nagyokat kipateroltam az udvarra,a kicsit átpelusoztam.Alig értem a végére,már kint hangzott is a szólítás..ANYA!Szabi gyors öltöztetése,zokni lemaradt.Kezemben a gyerekkel kirontottam.
Petra felfedezte,hogy a levágott dísznapraforgóból kihullott a mag(hatalmas örömömre)szedjük össze,jó lesz valamire..(Talán jövőre elültetni.)
Gondoltam átöltözöm,de Szabi egy gyors csavarral kislisszolt az ajtón,és zokni nélkül pattant a motorra.Rövid kergetőzés,szigorúan terheshálóingben..Közben a magok szedésére legalkalmasabbnak egy papírtátika ötlete bizonyult,aminek alapanyagát Petra már dugta is az orrom alá.Hajtogassunk tátikát! Akkor Atinak meg ugróbéka kell,azt is hajtogassunk!Ezalatt Szabi mászófalként tekintett a sziklakertemre,melyről csak nagy nehézségek árán lehetett lefejteni.Meghódította a csúcsát,kivette belőle a pici kerámiabékát is,amit végképp nem akart kiadni a kezei közül.Rövid közelharc után,mégis elvettem a veszélyesnek ítélt tárgyat,miközben a nagyok mobilizálódtak.Petra a napraforgó romjainál kívánta a segítségemet,Ati nem találta a hajtogatott békát,és keltek a szomszédok.Vasárnap reggel idilli látványa a sógornőm ,és a szűkebb környezet örömére..Égnek álló hajú,nagyis hálóingben feszítő háromgyerekes a kertben,miközben guggolva napraforgómagot gyűjt.
Apánk ezen a ponton szokta közölni,hogy elkényezteted őket!..Na..ja..
A napraforgómag persze Murphy törvénye szerint ki is borult a teraszon,így erőteljes söprésbe kezdtem,és persze Szabolcs meg is ette.Miért is ne..
Volt aztán koszos talppal a lakásba csörtetés,és lábmosás,kádba be-ki..Majd a kádkilépő mosógépbe tuszkolása,ágyazás.Úgy fél tíz körül lekerült rólam a gyönyörű darab.Egyenes mozdulattal dobtam a szennyesbe anyai egyenruhám.
Ki gondolta volna,hogy mire nem lesz még jó,és miket kell még kiállnia.
Ezen szép bevezető után,még volt lélekjelenlétem elmenni a 3 gyerekkel a TESCO-ba,hogy itthon készíthető gyurmaalapanyagot vegyünk.A kocsihoz nem volt százasom,Szabi kidobta az útra a szandiját,a gyerekeknek a sorok közt(szokás szerint) WC-re kellett menni,így kirohantunk.Ama bizonyos helyiségben már nem kellett ,nem jött.Aztán a mellékhelyiséget elhagyva mégis vissza kellett menni,mert akkor már égetően sürgős lett a helyzet.A biztonsági őrre mosolyogtunk,hogy jöttünk hát vissza,és végül megvettük ami kell.
Itthon feltámadtam hamvaimból,kevéske kiabálás után elkészítettem a gyurmát,összespricceltem a falat kék ételfestékkel,majd lefestettem fehér falfestékkel.
A gyerekek örültek,gyurmáztak,a teraszt cseppet teleszórták galacsinnal,de egye fene..majd felsöpröm..csak legyen időm "itthoni ruhába" átöltözni!


(A gyurma ötletét tegnap láttam egy blogon:
Mindenféle tapasztalat: Házilag készült gyurma
Valóban nagyon jó minőségű gyurma lesz belőle,és élmény megcsinálni! :) )

1 megjegyzés: