Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. július 27., szerda

Sapijáték

Újabb játékra adtam a fejem!
Amennyiben játszani akarsz velem,úgy:
-Hagyj itt egy megjegyzést!
-Legyél a rendszeres olvasom,kövesd a blogot!
- Tedd ki a játékot az oldaladra!(Amennyiben van..)

A nyeremény egy horgolt sapi lesz.A színe,és a nagysága a nyertes igényeitől függ.
Lehet kisfiú sapi is,készítettem már a fiúknak is jó párat!
A játék határideje AUGUSZTUS 18.

30 megjegyzés:

  1. Zugolvasód vagyok.:-) Naponta többször megnézem a pár napja feltett horgolt táskád. Imádom, és izzítom a kezem, hogy nekem is legyen :-)
    Be kéne aranyozni a praclidat!

    VálaszTörlés
  2. Igen,igen,igen!!!!!!!
    Jelentkezek a játékra!
    Hátha.....
    :)

    VálaszTörlés
  3. Na, most lebukik minden zug :D
    Én is előbújok a rederem mögül. Jó ideje olvasgatlak már, tanulok tőled.
    Gratulálok a bloghoz.
    Blogot nem használok, így oda nem tudom feltenni :(

    VálaszTörlés
  4. Ilyenkor tényleg előbújik minden zugolvasó!!
    Én is szeretnék részt venni a játékban.

    VálaszTörlés
  5. Szia Csilla!

    Természetesen nevezek!!! Hogy mikor lesz időm kirakni a blogba nem tudom, de igyekszek. Nekem így is úgy is kell a csajoknak ilyen sapi.
    Úgyhogy a nyerek, az egyik ajándék lesz, a másik nem..... bízom FORTUNÁBAN.

    Nagyon örülök ennek a játéknak, hurrá!

    VálaszTörlés
  6. Köszi ZUGolvasók tábora!! :) :)

    VálaszTörlés
  7. Szeretnék jelentkezni a játékodra!
    Imádom a horgolt sapikat, jómagam nem tudom elkészíteni, így bízom benne, hogy nekem kedvez a szerencse! ;)

    VálaszTörlés
  8. én is játszom! nem akarom befolyásolni Fortunát, de ha olvassa, üzenem, h Napsugár nagyon fog sírni, ha nem mi nyerjük:)
    ha meg igen, akkor meg Jázmin, h neki is kell ilyen vagány sapi..)

    VálaszTörlés
  9. Naná, hogy játszom, bár elképzelni se tudom, hogy mi lenne ha nyernék, mert az biztos, hogy őrületes vita kerekedne belőle...
    :D
    Ki is teszlek az oldalamra gyorsan!

    VálaszTörlés
  10. :-) mi is jelentkeznénk a játékra
    Nagyon szépek a sapik, meg minden amit horgoltok
    Ha már Fortunát "kell" befolyásolni, akkor én egy élete első, hála Istennek nem annyira komoly szerelmi bánatát átvészelő kiskamasznak szeretném ;-)

    VálaszTörlés
  11. Timi, ez már kimeríti az érzelmi zsarolás fogalmát:))))))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  12. Énisénisénis!! Szeretnék egy Rusy-féle sapit ;) a sapkamániás lányaimnak :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Én is jelentkezem a játékra. Lánykámnak nagyon tetszenek a sapkáid, nagyon szuperek. Árulj el nekem valamit: Hogy csinálod, hogy mindenre van időd? Főzők, mosok, vasalok, egyszóval komplett háztatást vezetek, segítek apának a papírmunkában tanulok a gyerekekkel ( talán ennek volt eredménye), rendezem a programjaikat, (csomagolom a motyóikat, hozom- viszem őket), és mindig késésben vagyok. Te mindezt meló mellett végigzongorázod, de mikor van időd magadra, a kézimunka hol fér még bele, a blog írásról nem beszélve, sapkajáték……? Lehet mégis korosodom :) Piroska

    VálaszTörlés
  14. Nem igazán vagyok szerencsés ilyen dolgokban, azon a leirást megtalálhatom valahol,(sapinak)?Köszi! Enci.

    VálaszTörlés
  15. Piroska!Igazán kedves vagy!
    Néha az én fejem felett is összecsapnak a hullámok.Haj!!
    Közben még szakdolgozatot is írok,amit Novemberben le kell adnom.Januárban államvizsga is.
    A gyerekeket is eleget nyüstölöm,talán szakmai ártalom is.
    A kert..néha annak is neki esek. Nem nagy,de gazosodni szeret.
    Mellette a többi..házimunka..stb..stb
    Nincs nagy alvásigényem,így eset szoktam magamnak egy kis magánéletet engedni.
    Ilyenkor horgolok,írom a dogámat,vagy blogot.A blog azért is jó,mert sok ismeretlen ismerőssel(online lánnyal:)) itt tartom a kapcsolatot.Itt követem én is a kis életüket,meg ők is a miénket.
    Híradó,vagy esti film mellett,alatt is horgolok.
    Ez ..mondhatni függőség nálam,de fel is töltődöm általa.Kikapcsol. Számolom a szemeket,és nem gondolok semmire.JÓÓÓ!
    Aztán az is öröm,amikor meglátom a kezem alkotta,kész terméket.Örülök,hogy tetszik nektek!

    VálaszTörlés
  16. Emerencia! Lehet,hogy most mosolyog rád a szerencse!
    http://fonalbolt.blogspot.com/2011/07/nagyimania.html

    Ezen a linken megtalálod a mintát.Nagyikocka,csak kis kelyheket kell alkotni belőle.
    Én a tetejét egyráhajtásos pálcákkal készítem,körbehorgolok,és zárom a köröket.Aztán indítom ezeket a kelyheket.Először csak egy-egy pálca közé szúrok be,aztán kettő-kettő közé,és végül 3-3 közé.
    A szemszám a fejmérettől is függ.
    Nem tudom,hogy van-e igazi leírása.Én egy képen láttam ilyen sapit,és ismerve a mintát,mentem a magam feje után.
    Remélem tudtam segíteni valamit!

    VálaszTörlés
  17. na itt is volnek... ha mar kulon meghivtal :)) meg jo, mert tuti nem vettem volna eszre ezt a bejegyzest, most hogy igy unatkozol a nyari szunetben, tobbet irsz, mint amit kovetni tudok :-D ami nem baj!! sot!
    szoval Manci a masfeledik "szulinapjara" megerdemelne egy sapi-nyeremenyt :)

    VálaszTörlés
  18. én is jelentkezek, bár 3 fiam van, de Enikő keresztlányomnak hátha tetszene :)

    VálaszTörlés
  19. Szia Rusy,

    Szeretnénk jelentkezni a játékra,Fiamnak tetszenek a sapkáid és Petrát "furulyás kislánynak" hívja,sokszor megnézzük a karácsonyi videókat,így nyáron,aktuális:-)Múltkor láttalak Titeket az Auchan-ban is.
    Üdv:Zsuzska

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    Én nem vagyok olvasód, egy másik blogról keveredtem ide (Nojci), az Ő blogját, rendszeresen olvasom, mert egy imádni való csajszi! :)
    A játék viszont felkeltette érdeklődésemet, mert a horgolt sapi a legtutibb a világon.
    Eddig csak az ismerőseim blogjait olvastam, de azt hiszem ezentúl a tiedet is követni fogom.
    Ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  21. Perecagi!Köszi,hogy játszol velem!Csatlakozom a Nojciról alkotott véleményedhez!!
    Örülök,ha ide,hozzám is bekukkantasz!

    VálaszTörlés
  22. Névtelen!Láttál minket az Auchan-ban?
    Akkor te itt laksz valahol a környéken!Fedd fel a kiléted!! :):)

    VálaszTörlés
  23. sapka mindig jól jön, pláne ha ilyen szép :)

    VálaszTörlés
  24. Szia,

    Szeretnék jelentkezni a játékra. Ilyen szép sapkának mi is örülnénk. :)

    VálaszTörlés
  25. Szuper ez a sapi :)
    A lányom biztos örülne neki :)

    VálaszTörlés
  26. Én is ideértem! Kyru már múltkor kiszúrta a sapit, csak még most jutottam ide, hogy írjak is!
    Szerencsére fel!

    VálaszTörlés
  27. szia!
    én itt vagyok!
    eleget tettem a feltételeidnek!
    egy kisfiús sapit szeretnék kisfiamnak! :-D
    minden jót
    Éva
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Jaj de lemaradtam...
    Esetleg,ha még nem volt sorsolás,nem préselődhetnék be Én is a névsorba????
    Lécci-lécci!!!!!
    :)

    VálaszTörlés