Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. július 23., szombat

Jó napok ..

Imádom a nyarat!Leginkább a jó idő végett,na meg a szabadság miatt.Sokáig világos van,együtt vagyunk..szóval ez az én évszakom!
Amikor nincs jó idő,még akkor sem elégedetlenkedem.
Tegnap például olyan klassz kis napunk kerekedett.
Apa is itthon volt,így kirakták,befejezték a srácokkal azt a bizonyos hatalmas kirakót.
A gyerekekkel alkottunk is ezt-azt.Cserép békát,és készen vásárolt,alkotós cuccot is.3D képet ragasztottak.Apa is beszállt Szabival.Édesek voltak,ahogy apa a nagy kezével rakosgatta a kisfiának a pici ragacsokat.
Megjavították a kutyaház leszakadt elejét is,sőt a gyerekek készítettek feliratot is az elejére.
Aztán zárásként pogácsát is sütöttek.Nekem csak begyúrni kellett,ők hárman elintézték a többit,mondhatni különösebb segítség nélkül.Főként a két nagy dolgozott serényen.A pogácsába egyébként nem akartam már belefogni,mert késő volt,és a terasz is fel volt dúlva az alkotás nyomaival.Atika Olyan szorgalmasan segített,csak süssük meg a pogácsát!Seperte a teraszt,vitte a szemetet!Imádom!
A tészta szaggatása végén készítettek pár kis csigát,hogy azt is süssük ki.Annyira jó,hogy ilyen kis picurkák még,és ott van a pogácsákon a gyermekkor keze nyoma is.
Ráadásul a múlt héten kaptam apától egy mosogatógépet is.Ez ugyan egészen más téma,de a boldogságomat nagyban befolyásolja.Csak úgy kitalálta,mert hát 3 gyerek mellett akad mit mosogatni.
Bizti lökött vagyok,de imádom bepakolgatni,meg töltögetni bele ezt azt,nézegetni,hogy milyen szépek lesznek az edények.A gyerekek pedig minden este közösen nyomják meg az indítógombot.Egyik este Atika keze van alul,másikon pedig Petráé.Petra azt mondta,ha nagy lesz neki is lesz mosogatógépe,mert neki nagyon tetszenek a fiókok benne,meg a pakolgatás,töltögetés.Hiába,az én lányom.
Ráadásul eltűnt a konyhából a hatalmas edényhegy,ami a mosogatásra várt.
Szóval jó a nyár,még akkor is,ha vacak az idő.
Rubint Rékát viszont Június óta gyakorta emlegetem.Rászántam magam,hogy márpedig én tornázni fogok itthon.
Főként akkor emlegettem őt szaporán,amikor a mellékhelyiségben segítségre szorultam,hogy felálljak ama bizonyos helyről.
Apa pedig csak korlátozottan röhögött ki,viszont segített felállni.
Nem szokta a cigány a szántást.
Nos,most zanzásítottam ide pár dolgot,jöjjenek a képek is..





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése