Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. július 29., péntek

Második másodunokatesó!!!

Dóra ma negyed háromkor megérkezett!4 napos túlhordással,hosszú vajúdás után,spontán született a kislány,aki 49 cm,és 3090g.
Méreteit tekintve tehát igazodik a családunkat jellemző,mai viszonylatban kisebb születési súlyhoz hosszhoz.Túlhordás viszont egyáltalán nem jellemzi a famíliát,sőt!
Kedves unokahúgom tehát anyuka lett.
Anyukám révén unokahúgom ő,egyidősek vagyunk.A nyarakat szinte kivétel nélkül együtt töltöttük gyerekként.Együtt jártunk úszótanfolyásra is.Olyan volt nekem,mint egy édestestvér. A bátyám mellett egy lánytesó.Volt olyan is,hogy ikreknek néztek minket,amikor anyu egyforma ruhát adott ránk.
Aztán távolra vetett minket a sors,anyukám halálával lazultak a kötelékek.
Szerencsére újra egymásra találtunk!Én pedig nem győztem csodálni benne a hasonlóságot,ami a közös gyökereinket erősíti.
Ők máig anyukám szülőhelyén laknak.Hányszor felrémlik bennem a város,ahol talán már 15-20 éve nem is jártam.
Amikor találkoztunk,ők jöttek el hozzánk.
Most itt tehát az apropó meglátogatni őket! DÓRA:)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Isten éltesse a pici lányt! Nőjön nagyra! :)
    Szerintem jó fej dolog volt tőle, hogy idekint növeszti magát, nem odabent :)

    VálaszTörlés