Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. október 9., szombat

Sulis dolgok

Most nem csak Petrára gondolok.. kifejezetten.Tanul.Mostanában ráérzett az olvasás örömeire,és mesekönyvek társaságában találni rá.Olvas.A matek végül ötös lett neki,csillag mentesen.Elnézett egy gépjáték feladatot.Illetve rosszul írta fel a szabályt,de jól számolt.Ezt csak tőle tudom,mert a felmérőket max. a fogadó órákon láthatja a szülő.No mindegy,így is nagyon örültünk.
A tollbamondással továbbra sincs jó viszonyban,legalábbis a suliban.Én nem tudom mit csinál,de azt hiszem nem figyel eléggé.Nem húzza át a T betűket,lehagy ékezeteket Á-ról,É-ről..Itthon nem csinálja,persze ott ülök mellette,így megvan a külső kontroll.Remélem majd ez is alakul.
Atit az Ablak Zsiráffal találtam előbb közelebbi kapcsolatban.A szócikkeket próbálta elolvasni,kapcsolódva az ábrákhoz.Így könnyebb volt azért.Harkály..olvasta szépen a gyerek.No ,de ott volt a kép mellette.
Ati érdekes.Sokszor úgy gondolom,nincs az a csoda,hogy őt szeptemberben iskolába engedjem,mert éretlenke a figyelme,feladattudata,motiváció se sok mozog benne ebben az irányban.Aztán meglep.Leül rajzol,olvas,elvan 20-25 percet is.Van még idő dönteni.
Szabi formaberakózik,firkál.Körkörös firkákat használ,az ábrázolás szándékával.Azt mondja pl.,hogy ez autó,vagy ember..Sokat énekel.Múltkor a Tavaszi szél dallamát,és szövegét véltem felfedezni,miután a nagyoktól hallotta a dalt.Imád könyveket nézegetni,és kérdezgetni.
Végül ÉN!
Nem írtam szakdolgozatot,sem nyáron,sem ősszel.Nem ment,nem volt se időm,se kedvem.Nyáron pihentem,ősszel pedig új munkahelyen kezdtem.Így nem államvizsgázom decemberben,csak júniusban.Megcsinálom a félév tárgyait,ha tudom.Egy tantárgyat elnéztem.KÖ. állt az ETR-ben..magyarán kötelező.Én KV-t láttam.Kötelezően választható.Nem választottam.Erre tegnap döbbentem rá.Hívtam a TO-t,de ott elmondták,hogy a tárgy felvételéhez DÉKÁNI engedélyre lesz szükségem.Lejárt a pótlólagos jelentkezés ideje.Amennyiben a dékán nem engedi,hát csak jövő decemberben fogok államvizsgázni,mert a tavaszi félévben a lemaradt tárgy nem is indul.Ilyen a képzés rendje.REMEK.Miután magamhoz tértem,írtam egy kérvényt,és elvittem a suliba.
Nagyobb bajom persze sose legyen ennél.
Így állnak a tanuló"ifjúság" tagjai a családunkban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése