Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. október 24., vasárnap

Hobbi

Mindenkinek más.Kell!
Apa szerint nekem több is van, pl a tanulás.Szerintem ez mondjuk nevetséges,mert legkevésbé sem tűnik hobbinak.
Ő néha alkot.Akkor elkapja valami,és tökéletes,minőségi dolgok hagyják el a kezét.Ezért máskor könyörögni kell.No nem ezért,sokkal kevesebbért akár.
Most kutyaházat alkot.Két napja meg sem áll..
Aztán ott a bátyám.Igazi militarista. Gyerekkorunkban is az volt.Katonázott.Később nagyjából ez lett a szakmája,de emellett is nyomul.Mint egy nagy gyerek,jár harcászkodni...
Én ugye horgolok,és fejlesztőjátékot gyártok házilag.Egyik a kényszerből születik,a másik meg függőség.Tanulni..nos az mostanában nem megy.
Viszont tobzódtam ma a Lidl-ben.Fonal,kötőtű,horgolótű akadt,potom áron.Nem is bírtam otthagyni.
Hobbi kell!Ön megvalósítani,és játszani.Az élet apró örömei.
Legújabb szerzeményeim
A kutya házaA bátyám játék közben
/>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése