Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. szeptember 17., szombat

Elmúlt két nap..Lerobbant kocsi,és helyi ünnepek

Tegnap remekbe szabott napunk volt.Péntek délután,igazi királyság!! A két nagyot elvittem a judo edzésre,a kicsivel pedig elindultam egy helyi drogéria felé.
Egy tolatás utáni váltás során,kicsi Suzikám úgy döntött,hogy ő most innen nem megy tovább.Lakótelep közepe,keresztben az úton,hátul Szabi meg egy lufi,ami persze épp jókor ki is durrant.A kocsi csak csendben hörögni volt képes,ráadásul Attila dolgozott,a srácok meg ugye edzésen.
Logopédus kolléganőm pechjére,épp akkor jött le egy lépcsőházból.Közben telefonos értekezét folytattam Annussal is,aki kötelet ígért,no nem a nyakamra,hanem amennyiben húzni kell a kocsit...
Három NŐ!!!A bátáymat hívtam én,de ő már legurított egy pohár sört a Péntek örömére.
Nos,ketten toltuk a kocsit,míg a logopédus kolléga kormányozta,és kiabálta,hogy erősebben,gyorsabban.
Hát mit ne mondjak..Jött pár srác is,akik végül kérésre segítettek,de sokra nem jutottunk.A kocsi nem indult be.
5 éves a drága,és szégyen,hogy már harmadszor játsza el ezt.Akkumullátor ,no azt időszerű lesz cserélni.
Végül egy úriember érkezett segítségül,aki húzta-vonta a kocsit,benne Annussal...Én lenni béna,és engem még sosem vonatattak.(A kocsi lassan tesz róla.)
Közben megérkezett a sógornőm a szomszéddal ,hogy bebikázzák a kocsit,ami addigra már a helyszín közelében sem volt.
Hívtam én az edzőbát,hogy a gyerekek most két órán vesznek részt,végül a sógornőm értük ment.
Az úriember,aki segített..utóbb bebikázta az autót.HÁLA!
Nekem pedig esti,pletyis találkozóm volt a Piros ovis(Nálunk színekkel jelölik a tagovikat.) óvónéni barátnőimmel.
Végül a háromszög lábát is kitörtem,amit az ablakba szántunk kirakni,mert akkor még kilátástalan volt helyzetünk.A logopédus kolléganő egy nagy papírt is írt,hogy a kocsi műszaki hiba miatt áll itt,ahol.No,ezekkel a feltételekkel indultam haza,no meg Annus benzinjével.ha!!!Na persze, nem ez volt a kocsi baja,csak a segítő úriember nagyon erősködött.
HÁLÁS KÖSZÖNET érte!
Eljutottam az óvónénis pletyire is,ettem fincsi,házi kínait,és megéltem egy fajta hangulatot,ami napi szinten jól tudna esni.Lenne rá több idő!!

Ma pedig kérem,SZABACSI nap volt itt minálunk.A település napja ez,ahová ismét három gyerekkel ,egymagam mentem.Apánk egy céges,mégis országos versenyen vett részt,ahol ezüstérmes lett lövészetből.FANTASZTIKUS!
Petra kb fél óra leforgása alatt lelépett az osztálytársaival.Már itt tartunk,simán otthagyott.Ment bandázni.
Egy új osztálytárs,fiú gyermek erőteljesen körül is zsongta,mígnem véltelen meglökte,és egy népi játéknál véletlenül szemen is találták a lányt.
Ez persze nem szegte kedvét,ment velük,felém se nézett.
No a két fiú bezzeg..Alakított.
Szabi a fejemen elaludt,bár Vastag Csaba tépte épp a mikrofont..nem kevés hangerővel..
Ati pedig majdnem felborított az uncsibátyóval egy hangfalat,utána pedig innivalóért hisztizett.
KIRÁLY!
Volt Csepregi Éva koncert,és őt követte Vastag Csabi.Sok újat nem hozott nekünk,mert épp ezt hallottuk a nyári ,vízműves koncertjén.Persze..szóval..na!:)
Miután előkerült a lányom,haza is tértünk..
Zajlik na!
Aki nem tudná,és nem kövtkezne az imént leírtakból..NOS,létezik NŐI szolidaritás.Volt olyan kedves hölgy,aki megfogta Szabimat a tömegben,amíg én rendeztem soraimat.Mindezt ismeretlenül!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése