Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. augusztus 19., péntek

Fog-Fül-Petra-Iskola-Óvoda

A történet ott kezdődik,hogy már Füreden is fájt a fülem..Miután a tihanyi hajókázás idején megfújta a szél.Valószínű,hogy egy kis víz is kerülhetett bele,és gyerekként amolyan "füles" kislány voltam.Úsztam anno,és gyakran begyulladt a fülem.Nos,a Balatonon még csak fájdogált.Ezt a fájdolgálást feledtette velem a fogam,mert,hogy az is beindult.Utolsó előtti este bizony már fájdalomcsillapított vettem be.Letört fog,ami most aktivizálta magát.
Tegnap a fogorvosnál kötöttem ki.Direkt másik időpontban mentem,nem arra a rendelésre,ahol egyszer történetesen érzéstelenítő hatását ki nem várva,újabb adagot nem adva,élesben kihúzták a fogam.
A tegnapi rendelésen a legjobb hírű doktornő dolgozott.No de,az asszisztens..épp csak nem leszúrt,hogy nincs időpontom,és csak nem gondolom,hogy időpont nélkül ellátnak.Majd esetleg a doktornő megnézi,és szeptember végére lesz időpont is.Kérdeztem én tőle,hogy szerinte jó lesz-e addig így nekem..Végtére is nem neki fáj.
Még mindig naiv vagyok.Fáj a fogam,felkeresek egy fogászati rendelőt,és segítenek rajtam.Tisztes,dolgozó polgára vagyok eme társadalomnak,TB-t is fizetek,szóval ellátnak.Sajna itt csak időponttal fájhat a foga az embernek.
A doktornő viszont nagyon kedves volt.Első körben elájult a horgolt táskámtól,ez mindjárt egy plusz pont volt a szememben! :)
Gyökérkezelte a fogat.Az első szuritól nem zsibbadtam eléggé,de nekiláttunk.Fájt mint az őrület,de én hős akartam lenni.Végül kaptam még egy szurit,mert már patakokban folyt a könnyem.
Mára jobb a helyzet,ami a fogamat illeti,de ami a fülemet..Az brutál.Nem is hallok rendesen rá,egész nap kiabáltam.Gyulladt,mint az őrület!Gyóygszert ennek is!
Délután érkezett haza Petra,de nem mertem nekivágni az útnak.Végül Annus segített ki.
A lány hazaért! 17 napot volt nyaralni egyhuzamban.Közben ellátogatott ugye Moszkvába,majd a Balatonra,végül pedig Seregélyesre is.
Nagyon megdicsérték,hogy jó kislány,kedves kislány..szeretik!Majdnem szétszedték,nyilatkozták róla az alapítvány munkatársai.A fotós meg is jegyezte,hogy eszméletlen fotogén,kezdeni kellene valamit vele.Azt is hozzátette,hogy ezt biztos az anyuka is látja..Látom én,hogyne..Nekem gyönyörű!
Hálásan megköszöntük a sok nyaralást,egy kicsit még el is érzékenyültem.Készülök majd egy köszönőlevéllel,mert tényleg fantasztikus munkát végeznek itt.Az a hangulat,ami körülveszi a gyerekeket általuk,az leírhatatlan.
A csaj most is mesélt,és mesélt.Voltak kenukkal evezni,másztak kalandparkban,meg íjászkodtak is,és kosárfonni is tanulgattak..stb..
Egy grafikus készített róluk portrékat is.Egy Dóra nevű kislánnyal örök barátságot kötött.Ők ketten együtt szerepeltek a portrén,amit Kingának,az alapítvány kedves munkatársának adtak.Kinga meg is mutatta a képet.Kár,hogy nem volt nálam fényképező!Csodás volt amit a művész alkotott.
Szóval nagy lányom van.Már nem sírt esténként utánam,sőt amikor a felhívtam a telcsijén,hát mindig nagy kuncogásban volt épp.Kijelentette,hogy jövőre is megy táborozni.Hiába,már harmadikos,lassan kilenc éves.NAGY!Bár a kerékpártúrán azért nem tudtak olyan bringát adni neki,amiről le tudott szállni.Tekerni tudta,de megállni vele nem igen.Végül csomagtartón utazott.Mégis kicsi,de csak méretileg..
Időközebn persze megtettük az első lépéseket,ami a beiskolázást illeti.Vettünk két fenyő íróasztalt,és megvannak a tankönyvek is.Egy kupac harmadikos,egy kupac elsős!A tanszerek még hátra,na meg a szobájuk kifestése,átrendezése is odébb van.Szeptember 1-én még nem leszünk a végén ezen feladatnak,de nyáron én pihenek.Ősszel festek..
Hétfőtől vége a "jó" világnak.Én dolgozom,Szabi beszokik az oviba..Hétfőn szülői is lesz,ahol meghasonulok,mert szülőként,és ott dolgozóként is részt veszek rajta..
Kezdődik tehát egy újabb,változásokkal teli év.
Valahol örülök is,már hiányzik egy kicsit a napi rutin.
Atinak izgalmas lesz ez az új kezdet.Még most is alig hiszem,hogy már ő is elsős lesz.Petra pedig egy másik iskolaépületben kezd majd,ahol a nagyok tanulnak.Harmadiktól-nyolcadikig ott vannak a gyerekek.Két helyre kell vinnem őket,Szabit pedig magammal.Ezt is szokni kell majd.
JÓ LESZ!Várom,mert az új visz minket mindig tovább!

2 megjegyzés:

  1. Nálunk megvolt a festés, egy hétig tartott, rend lett végre ;-) Könyveink viszont még nincsenek, majd csak 24-én.
    Szupi lesz, pont egyformán, ovi és iskolakezdés, csak a nagylányban térünk el, őrület ő már 3. osztályos lesz.
    Jó évkezdést kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Ú, mindig csodállak téged, hogy ennyi változáson harmonikusan viszed át a családodat. Most erre készülök én is ! hajrá mindenkinek a szeptemberhez!

    VálaszTörlés