Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. augusztus 19., péntek

Balatonfüred

Hosszú,és bőséges nyaralás volt...
Szerencsére sokat volt jó idő,és mindent ki tudtunk próbálni.
Volt hajókázás Tihanyba,állatkert,csúszdapark is a programok között.
A nyaralást két gyerekkel kezdtük meg,mert Petra épp az első nyaralós nap indult Moszkvába.
Ahogy korábban írtam,mindenki úgy éli az életét,ahogy szerinte,és neki jó..Én ezalatt a pár nap alatt újra beláttam,hogy nekem,nekünk mennyire jó ,hogy ők hárman vannak.Egészen más érzést kelt..az a hangulat utánozhatatlan,amikor a három testvér együtt van.Mind különböznek,és kiegészítik,ellensúlyozzák egymást.Petra szelid gondoskodása,Ati elevensége,Szabi ártatlan bohócsága.Szóval igen,nagycsaládban létezni jó!
Kérdezték tőlem a nyáron(gyermektelen rokon) hogy mi már csak így,a gyerekekkel fogunk járni mindig nyaralni....(?)
Meg kell mondjam,a kérdés számomra tulajdonképp meglepő,és egyben értelmetlen is.IGEN,velük!
(Perzsze csak addig,amíg majd jönni akarnak velünk..)
Visszatérve a nyaralásra..Volt alkalmam gyermekkorom legjobb barátnőjével jó pár napot együtt tölteni.Szuper volt felidézni a régi hülyeségeinket.Édes kicsi lányát kölcsön is vettem néha dögönyözni.
Találkoztunk Zsebiékkel is.A fiaim hozták a formát..Féltem is,hogy ez a mentalitás egy két leánygyermekkel rendelkező anyukát ledöbbent.Végül Enci szépített egy hangosabbnak mondható búcsúzással.
Hazafelé még a Bory várba is betértünk.Itt vette át az Alapítvány képviselője tőlünk Petrát.Újabb nyaralás várt a csajra,még most is Seregélyesen táborozik.
Lassan véget ér a nyár,tele emlékkel,és képpel.
Egy kis csokor ezekről a napokról,na meg egy kis David Getta,csak azért ,mert ez szólt nap,mint nap a starndon.

2 megjegyzés: