Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. augusztus 31., szerda

Csomagolás..

Amikor két iskolás gyermeknek csomagolod be a könyveit,ráadásul ama tapadós,átlátszó,ragacsos izébe..nos,akkor rájössz,hogy mégsincsen kézügyességed.
Az első félórában még azzal nyugtatod magad,hogy az a néhány levegőbuborék,ami a ragacs alá kerül..szóval az direkt jó lesz,bár felmerül benned,hogy a gyerek ,mint olyan nyomkodni fogja,és esetleg nem figyel.
Aztán a másfeledik órában hiába dícsérget a lányod,hogy ügyes vagy,tulajdonképp a család összes tagját elküldenéd melegebb éghajlatra.Rájössz,hogy a türelmed sincs teljesen a helyén.
A második óra után a férjed megkérdezi,hogy hozzon-é egy kávét..
KÁVÉT? Csak valami erősebbre tudsz gondolni.
Amikor a sokadik könyvet szorítod le a fél lábaddal,és két kézzel illeszted,maszírozod azt az izét..Akkor elgondolkodsz azon,hogy ki tervezhette.Milyen jók is voltak a bebújtatós csomagolók!
Két gyermek,közel 25 könyvén túl már csak meredten tudsz nézni..Esetleg artikulálatlanul üvölteni..Tegnap délután becsomagoltuk a könyveket!!HURRÁ!

6 megjegyzés:

  1. Úgy látom nem csak nekem vannak problémáim az öntapadós csomagolóval :-D
    én azt mondta, hogy aki kitalálta, jól hátba kéne vágni :-)
    a buborékokat én kicsi tűvel ki szoktam szúrni, akkor szépen el lehet simítani utána

    VálaszTörlés
  2. Én még csak a füzeteket kötöttem be vele, de folyamatosan az járt a fejemben, hogy nem lehetek ennyire béna,és nekem a "hű, de ügyes anyuka" lányának lesznek a legrondábbak a füzetei.

    VálaszTörlés
  3. Mi ez az öntapadós izé járvány?Ez kötelező???Én évek óta a madaras tecsóban veszek nagy alakú tankönyvborítót aminek a két széle ragacsos.Bár ez is tud meglepetéseket szerezni de lényegesen egyszerűbb :)))

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom Sly-hoz! én is csak a két szélén ragasztós átlátszó fóliát veszem, mert elsőben én is belefutottam ebbe a buborékos simogatós agyrémbe és nekem tényleg nincs ehhez kézügyességem.
    Nálunk nincs megkötés, hogy teljesen tapadjon vagy csak egy csíkkal, a lényeg, hogy átlátszó legyen (azaz talán már nem is kell, csak elsőben volt fontos amíg nem tudták elolvasni a címeket akkor a tanítónéni felmutatta a könyvet, hogy ezt vegyétek elő, de valamivel tartósítani kellett a könyveket)
    Amúgy tény: a teljesen ragadós dolog jobban véd, de hát a lusta/ügyetlen anyuknak is kell valami "B"-terv az őrület ellen

    VálaszTörlés
  5. Hát, most akkor én nem bánom, hogy nem kaptam az öntapadós fóliát :D A két ragasztócsíkossal kötöztem, bár ez meg nem mindenre volt jó.

    VálaszTörlés
  6. Azt hiszem, most csak én örömködök itt, mert nekünk még a könyvcsomagolás egy évig biztosan nem aktuális, de rengeteget tanultam belőle!
    :)

    VálaszTörlés